تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محرومیتی مشابه بارسلونا در انتظار رئال مادرید و اتلتیکو است و فیفا این موضوع را تا پایان امروز به مدیریت دو باشگاه مادریدی اعلام خواهد کرد.



پس از محروم شدن بارسلونا به علت زیر پا گذاشتن قوانین در جذب بازیکنان زیر 18 سال دچار محرومیت یک ساله از خرید بازیکن شد، حال این محرومیت در انتظار دو تیم مادریدی یعنی رئال مادرید و اتلتیکو است.

آ اس پیش از هر رسانه دیگری این خبر را اعلام کرد و کمی بعد دیگر رسانه های معتبر اسپانیایی نیز تایید کردند که فیفا پس از یک سال تحقیق در مورد شیوه جذب بازیکن زیر 18 سال از سوی رئال و اتلتیکو، تشخیص داده که این دو باشگاه نیز قوانین را رعایت نکرده و باید با جریمه مواجه شوند.

فیفا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود تا تمام اسناد و مدارک مربوط به انتقال بازیکنان زیر 18 سال خارجی به باشگاه های اسپانیایی را در اختیار نمایندگانش قرار دهد و در نتیجه بررسی های صورت گرفته، تخلف رئال و اتلتیکو محرز شده است. علاوه بر رئال و اتلتیکو، فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز از سوی کمیته انضباطی فیفا با جریمه روبرو خواهد شد.

طبق ادعای آ اس، تا پایان امروز این حکم به مدیریت دو باشگاه ابلاغ می شود و باید منتظر واکنش های بعدی این موضوع باشیم. محرومیت باشگاه بارسلونا از خرید بازیکن، از ابتدای ژانویه 2016 به اتمام رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد