تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود بارسلونا خاتمه یافت تا این تیم به تنهایی در صدر جدول لالیگا یکه تازی کند. اتلتیکو بازی را 9 نفره به پایان رساند.



به گزارش "تک گل"، بارسلونا و اتلتیکو دو تیم صدرجدول لالیگا در شرایطی به مصاف هم رفتند که آبی اناری ها یک بازی کمتر انجام داده بودند و برای آغاز فرارشان در صدر جدول، انگیزه های بالایی داشتند. ظرفیت تکمیل نوکمپ هم نشان از حساسیت دو چندان بازی داشت. بارسا بازی قبلی خود را در زمین مالاگا پیروز شده بود اما اتلتیکو در زمین خود نتوانسته بود از سد سویا بگذرد(0-0).


بازی بر خلاف انتظار با فشار بی امان اتلتیکو آغاز شد و بازیکنان این تیم با پرس شدید از زمین بارسلونا، بازیکنان این تیم را غافلگیر کردند. پس از یکی دو فرصت نصفه و نیمه، دقیقه 10 اتلتیکو توسط کوکه به گل دست یافت.
اشتباه آلبا در سمت چپ زمین باعث شد کاراسکو با سانتر زیبای خود، کوکه را درون محوطه جریمه صاحب توپ کند و این بازیکن نیز با ضربه دقیق خود توپ را دور از دستان براوو به قعر دروازه بارسا فرستاد تا نوکمپ غافلگیر شود.


بارسلونا پس از دریافت این گل، یکپارچه حمله شد و می توانست توسط نیمار و سوارز خیلی زود کار را به تساوی بکشاند اما برای این مهم تا دقیقه 30 صبر کرد. پاس عالی نیمار در چپ به آلبا رسید، یک مکث به موقع و ارسال پاس به عقبی دقیق برای مسی کافی بود تا این بازیکن با شوتی دقیق توپ را وارد دروازه اتلتیکو کند.

8 دقیقه بعد بارسلونا موفق شد ورق را کاملا به سود خود برگرداند. پاس عمقی استثنایی آلوس به سوارز رسید و این بازیکن در حالیکه به شدت توسط خیمنز تحت فشار بود، توپ را از میان پاهای اوبلاک به کنج دروازه فرستاد تا بارسا 2-1 پیش بیفتد.


دیگر حادثه مهم نیمه اول، اخراج فلیپه لوئیس از اتلتیکو بخاطر خطای شدیدش روی مسی بود. بال چپ برزیلی اتلتیکو با دریافت کارت قرمز مستقیم تیمش را ده نفره کرد تا اتلتیکو در نتیمه دوم کاری بس دشوار پیش رو داشته باشد.


نیمه دوم را هم اتلتیکو بود که با وجود 10 نفره بودن بهتر آغاز کرد و دقیقه 55 می توانست توسط گریزمان کار را به تساوی بکشاند اما کلودیو براوو به شکل معجزه آسایی ضربه مهاجم فرانسوی اتلتیکو را از شش قدمی مهار کرد تا بارسا همچنان 2-1 پیش باشد.

دقیقه 63 کار برای اتلتیکو با اخراج دیگو گودین تقریبا تمام شد. خطای این بازیکن روی سوارز با کارت زرد دوم برای وی همراه شد تا اتلتیکو مجبور شود دقایق باقیمانده را 9 نفره به کار ادامه دهد. ضربه خطا را مسی به شکل خطرناکی به سمت دروازه اتلتیکو شلیک کرد که با مهار اوبلاک توپ به کرنر رفت.


سیمئونه که تیمش را 9 نفره می دید گریزمان را از بازی خارج کرد و ساویچ را به جای وی وارد زمین کرد. کمی بعد آگوستو نیز مصدوم شد تا سیمئونه یک تعویض اجباری دیگر انجام دهد. در سوی دیگر میدان نیز انریکه، آردا و سرجی روبرتو را بجای راکیتیچ و آلوس وارد زمین کرد.


بارسا روی حرکت انفرادی مسی می توانست دقیقه 80 حساب کار را 3-1 کند اما دخالت به موقع خیمنس مانع از گلزنی فوق ستاره آرژانتین شد. بازی که پس از 9 نفره شدن اتلتیکو از تب و تاب افتاده بود، بدون حادثه خاصی به اتمام رسید و بارسلونا توانست سه امتیاز بسیار شیرین و ارزشمند این دیدار را کسب کند. آبی اناری ها حالا با 51 امتیاز و به تنهایی در صدر جدول قرار دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد