تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پس از کسب پنجمین توپ طلا توسط مسی، تعداد کسانی که مسی را بالاتر از پله و مارادونا، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند رو به افزایش است.



به گزارش "تک گل"، مجله بارسا به همین مناسبت در هفتاد و نهمین شماره خود، مصاحبه ای اختصاصی با مسی انجام داد. در این مصاحبه، چند بازیکن تیم های پایه ای بارسا نز حضور داشتند.

مسی در واکنش به این موضوع که او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند گفت:" البته این هم در نوع خود یک عقیده است و من از اینکه مرا شایسته چنین عنوانی می دانند، احساس غرور و افتخار می کنم ولی سعی می کنم خیلی زیاد به این مساله فکر نکنم و تنها توجهم به بازی های بارسلونا باشد. از حضورم در بارسا لذت می برم و دوست دارم فوتبالم را با جام های بی شماری در این تیم به اتمام برسانم."

مسی سپس در توصیه به بازیکنان نوجوان و جوان تیم های پایه ای بارسلونا گفت:" این بهترین فرصت برای شماست که خودتان را نشان دهید. شانس حضور در تیمی چون بارسلونا نصیب هر کسی نمی شود. باید از تک تک لحظه های حضورتان در اینجا لذت ببرید و از موقعیتی که نصیبتان شده استفاده کنید. در بارسلونا نه فقط فوتبال که به شما درس زندگی نیز یاد می دهند."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد