تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال مادرید موفق شد به سختی با نتیجه 2-1 تیم گرانادا را شکست دهد.

 

 دو تیم رئال مادرید و گرانادا از هفته 23 رقابت های لالیگا در ورزشگاه لوس کارمنوس به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان به زحمت و با شوت استثنایی مودریچ خود را از این ورزشگاه نجات داد.

تیم های سوم و نوزدهم جدول لالیگا با قضاوت آقای خسوس گیل مانزانو آغاز شد؛ رئال مادرید همچنان در بازی های خارج از خانه چندان با صلابت نشان نمی داد و امشب نیز در چند صحنه تحت فشار قرار گرفته بود که ناواس با خروج های به موقع خود توپ را دفاع کرد. در دقیقه '14 حرکت رونالدو از سمت چپ و ضربه زمینی او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات شاگردان زیدان هم چندان پر دامنه نبود اما در دقیقه '30 روی پاس در عمق عالی مودریچ به کارواخال، مدافع اسپانیایی نفوذ کرد و توپ را به دهانه دروازه پاس داد تا بنزما با یک بغل پا برای ششمین دیدار متوالی گلزنی کرده و به دهمین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شود.


در ادامه نیمه نخست این بازی کسل کننده دو تیم فرصت آنچنانی برای گلزنی پیدا نکردند تا بازی با پیروزی 1-0 و شکننده مادریدی ها به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید منظم تر کار می کرد و در دقیقه '47 روی دفع ناقص دروازه بان، مودریچ با شوتی سرکش از پشت محوطه بار دیگر فرناندز را وادار به واکنش کرد که توپ راهی کرنر شد. در دقیقه '56 روی پاس در عمق مودریچ و اشتباه دفاع گرانادا در آفساید گیری، بنزما در موقعیت عالی تک به تک قرار گرفت اما ضربه بد او را فرناندز به شکلی استادانه مهار کرد تا فرصت طلایی از دست مادریدی ها برود. تیمی که گل نزد، در دقیقه '59 روی اشتباه مودریچ و تداخل با داور، ال عربی از سمت راست وارد محوطه شد و با ضربه ای زمینی توپ را از میان پا های ناواس وارد دروازه کرد.


در دقیقه '62 خسه به جای هامس وارد میدان شد. رئال مادرید به مانند اکثر دیدار های خارج از خانه این فصل خود باز هم نا امید کننده ظاهر شده و توانایی خلق موقعیت روی دروازه تیم نوزدهم جدولی را هم نداشت. در دقیقه '78 کواچیچ به جای ایسکو به بازی آمد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی مسابقه مادریدی ها فشار را افزایش دادند و در دقیقه '85 روی پاس کواچیچ شوت سرکش و استثنایی مودریچ از پشت محوطه به زیبایی راهی کنج بالای دروازه شد تا ورق برگردد. در ادامه با آمدن ناچو به جای کارواخال، رئال مادرید نتیجه و بازی را کنترل کرد و با کسب 3 امتیاز این مسابقه 50 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد