تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل بوخوم، به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند با 3 گل میزبان شان را شکست بدهند.
در ابتدای مسابقه بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و تا دقیقه چهار دو کرنر به دست آورد. شاگردان گواردیولا در تلاش بودند بازی را به نیمه زمین بوخوم ببرند، با این حال دقیقه هشت این تیم میزبان بود که روی یک ضد حمله اولین موقعیت خطرناک این مسابقه را شکل داد، اما در شرایطی که آلابا هم جا ماند و نتوانست کاری بکند، شوت تروده از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.
این بازیکن 3 دقیقه بعد هم از سمت چپ محوطه جریمه حریف حرکتی را آغاز کرد، اما در آخرین لحظه باداشتوبر از راه رسید و توپ را به کرنر زد که در نهایت ثمری نداشت. با این وجود بعد از گذشت بیست و پنج دقیقه از شروع این نیمه، باواریایی‌ها با هشتاد درصد مالکیت توپ، تیم برتر بودند. دقیقه سی مربی بوخوم مجبور به تعویضی زودهنگام شد و تیمو پرتل را که در مصافی تن به تن با روبن آسیب دیده بود از زمین بیرون کشید.
این بازیکن به دنبال ضربه آرنج روبن به صورتش، از ناحیه چشم احساس ناراحتی میکرد. پنج دقیقه مانده به پایان این نیمه، روبرت لواندوفسکی با پاس مولر موفق شد از فاصله هشت متری توپ را به گوشه سمت چپ دروازه حریف بچسباند. سه دقیقه بعد یان سیمونک که چند دقیقه قبل بجای تیمو پرتل برای بوخوم به زمین آمده بود، در محوطه جریمه خودی توماس مولر را نقش بر زمین کرد تا نه تنها یک ضربه پنالتی نصیب حریف کند، بلکه خود او با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شود.
مولر پشت این ضربه ایستاد اما دروازه‌بان بوخوم توانست با یک دست توپ را از گوشه دروازه‌اش بیرون بیاورد تا نیمه اول با همان یک گل لواندوفسکی به پایان برسد.
نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند و بعد از چند حمله، سرانجام در دقیقه 61، به گل دوم رسیدند. روی ارسال توماس مولر بود که تیاگو آلکانتارا با ضربه ای محکم که به بازیکن حریف هم برخورد کرد، دروازه بوخوم را باز کرد.
برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در ثانیه های پایانی به گل سوم رسیدند. روی اشتباه بازیکنان بوخوم، روبن توانست یک موقعیت خوب برای لواندوفسکی ایجاد کند و او هم به راحتی کار را تمام کرد. در نهایت بازی با همین سه گل به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد