تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 3-1 در خانه خیخون به پیروزی برسد.

 

 دو تیم در ورزشگاه ال مولینیون و با قضاوت آقای ریکاردو ریکاردو بورگوس به مصاف هم رفتند تا دیدار معوقه از هفته 16 را برگزار کنند. در دقیقه '9 روی فرار و دریبل های زیبای هالیلوویچ در میانه میدان، توپ در سمت چپ محوطه بارسا به الکس منندز رسید که ضربه پای چپ زمینی او با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '20 روی پاس عالی نیمار از میان مدافعان خیخون، سوارز در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه پای چپ او با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد. در دقیقه '25 مسی پشت محوطه خیخون با پاس سوارز صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی و زمینی توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد تا 14مین گل فصل خود را به ثمر برساند.

در دقیقه '27 خیخون خیلی زود نتیجه را جبران کرد؛ پاسکاری های عالی بازیکنان این تیم پشت محوطه بارسا در نهایت با پاس منندز به دهانه دروازه همراه شد که کاسترو با جایگیری خوب خود دروازه براوو را باز کرد. بازی فوق العاده جذابی شده بود و این بار نوبت بارسا بود تا پاسخ خیخون را بدهد؛ در دقیقه '31 نفوذ سوارز به داخل محوطه و پاس به بیرون او به مسی با ضربه بیرون پای استادانه ستاره آرژانتینی به طاق دروازه این تیم رفت تا وی 301مین گل خود در تاریخ لالیگا را نیز ثبت کند.

فشار بی امان بارسا ادامه داشت و این بار در دقیقه '33 مسی فرصت هت‌تریک داشت که ضربه او از نزدیکی های نقطه پنالیت را کوئیار برگشت داد و در ادامه ضربه فنی زیبای نیمار به محل تلاقی تیر های افقی و عمودی برخورد کرد و با بدشانسی وارد دروازه نشد. در ادامه نیمه نخست نیز بارسلونا صاحب توپ و میدان بود و بازی را کنترل کرد تا برنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، هر دو تیم حملاتی روی دروازه همدیگر انجام می دادند و در دقیقه '55 سوارز داخل محوطه قصد داشت توپ را از بالای سر دروازه بان وارد دروازه کند که کوئیا آن را مهار کرد و در برگشت ضربه برگردان مسی به بالای دروازه رفت. در دقیقه '60 نیمار قصد عبور از دروازه بان را داشت که با خطای دروازه بان متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد؛ سوارز پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را کوئیار مهار کرد. سوارز که امشب هم تلاش زیادی داشت، در دقیقه '68 داخل محوطه خیخون از سد مدافع پیش روی خود گذشت و با ضربه کات دار پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا حساب کار 3-1 شده و او 24مین گل خود را ثبت کند.

بوسکتس در دقیقه '79 کارت زرد دریافت کرد و به این ترتیب بازی بعدی بارسلونا را از دست داد و بلافاصله هم جای خود را به ماسکرانو داد؛ پیکه هم جای خود را به بارترا داد. در ادامه خیخون برای رسیدن به دروازه بارسا تلاش می کرد اما توفیقی به دست نیاورد و در نهایت بازی را 3-1 واگذار کرد تا بارسلونا با 60 امتیاز اختلاف در صدر جدول را افزایش دهند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد