تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید،امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل"، شاگردان زیدان و سیمئونه عملا لالیگا را از دست رفته می‌بینند و برای دومی و سومی می‌جنگند.

رئال مادرید

شاگردان زین الدین زیدان با کسب 54 امتیاز از 25 بازی در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،1 تساوی و 4 پیروزی کسب کرده و روند خوبی را پشت سر گذاشته اند. با این حال تساوی مقابل مالاگا باعث شد اختلاف آنها با بارسا صدرنشین به 9 امتیاز برسد و عملا شانسی برای جبران اختلاف تا پایان فصل نداشته باشند. حال آنها در دیداری حساس مقابل اتلتیکومادرید قرار خواهند گرفت. این دیدار می‌تواند نقش تعیین کننده ای در تعیین نایب قهرمان داشته باشد. رئال برای این بازی گرت بیل و په‌په را در اختیار نخواهد داشت ولی بنزما پس از غیبت مقابل مالاگا،‌می‌تواند تیمش را همراهی کند. همچنین مارسلو نیز با وجود اینکه در تمرینات چهارشنبه غایب بود ولی برای این بازی می‌تواند به میدان برود.

اتلتیکو مادرید

شاگردان دیگو سیمئونه با کسب 55 امتیاز از 25 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 2 تساوی،‌2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال روخی بلانکوس باید یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود را مقابل لوس بلانکوس برگزار کند. در 5 تقابل اخیر دو تیم،1 پیروزی برای اتلتیکو،‌1 پیروزی برای رئال و 3 تساوی به ثبت رسیده است. کاراسکو و تیاگو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود، حضور ساویچ در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی پارتی شرایط بازی کردن را پیدا کرده و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد