تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال مادرید در خانه با نتیجه 1-0 مغلوب اتلتیکومادرید شد.

 

 158مین دربی مادرید در لالیگا با قضاوت آقای کلوس گومز در سانتیاگو برنابئو آغاز شد؛ شاگردان زیدان از همان ابتدای کار مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما اتلتیکو با دفاع فشرده خود که مشخصاً چشم به ضدحملات و ضربات شروع مجدد دوخته بود، اجازه بازیسازی به حریف نمی داد. در یک سوم ابتدایی مسابقه دروازه هیچ یک از دو تیم به طور جدی تهدید نشده بود و تنها موقعیت هایی نصف و نیمه را شاهد بودیم. در دقیقه '31 روی هوشیاری رونالدو در پرتاب اوت، بنزما پشت محوطه با خطای گودین متوقف شد و ضربه ایستگاهی خوب رونالدو با واکنش اوبلاک برگشت داده شد و در ادامه ضربه بنزما با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '40 روی معدود حملات اتلتیکو در این مسابقه، گریزمان از پشت محوطه خروج ناواس از دروازه را دید اما ضربه او با واکنش عالی دروازه بان کاستاریکایی به کرنر فرستاده شد. در نهایت این نیمه نه چندان جذاب با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم، زیدان دست به تعویضی زد که بسیاری از مادریدیسمو ها منتظرش بودند؛ بورخا مایورال جوان به جای زیدان وارد میدان شد. در دقیقه '48 روی پاس عالی مودریچ، رونالدو می توانست دروازه اتلتیکو را باز کند اما ضربه زمینی وی از کنار تیر عمودی با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه '53 گریزمان آب سردی بر پیکر میزبان ریخت؛ نفوذ فیلیپه لوئیز از سمت چپ و پاس به بیرون او به گریزمان، با ضربه مهاجم فرانسوی وارد دروازه ناواس شد. در دقیقه '57 هامس رودریگز بعد از نمایش ضعیفی که داشت، جای خود را به لوکاس وازکز داد. بعد از اینکه در دقیقه '67 ضربه سر رونالدو در موقعیتی مناسب توسط اوبلاک مهار شد، زیدان دست به آخرین تعویض خود زد و خسه جای ایسکو را گرفت.

در دقیقه '70 روی سماجت خسه داخل محوطه اتلتیکو، مایورال صاحب فرصت خوبی شد که ضربه نه چندان خوب او را اوبلاک دفع کرد. شاگردان زیدان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع مستحکم اتلتیکو اجازه کار به آنها نمی داد و آنها رفته رفته مأیوس تر می شدند. در دقیقه '88 روی نفوذ دنیلو و پاس خسه، ضربه مدافع برزیلی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت؛ دنیلو یکی از معدود خوب های رئال مادرید در این مسابقه بود. در نهایت بهترین خط حمله لیگ مغلوب بهترین خط دفاعی شد و به این ترتیب شاگردان سیمئونه 4مین امتیاز فصل خود را هم از رئال مادرید کسب کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد