تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 5-1 تیم رایووایکانو را شکست دهد.

 امباربا در دقیقه پنجم نخستین فرصت را نصیب تیم میزبان کرد اما جهش براوو، مانع ورود توپ به دروازه شد. دقیقه نهم، مسی دروازه را گشود اما داور آفساید اعلام کرد. دقیقه بیست و یکم، نیمار، مسی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه مهاجم آرژانتینی، با واکنش دیدنی کارلوس با یک دست همراه شد.

دقیقه بیست سوم، کارلوس یک سانتر ساده از کناره ها را اشتباه دفع کرد تا ایوان راکیتیچ دروازه خالی را باز کند.

یک دقیقه بعد، نیمار پس از حرکتی زیبا توپ را به مسی رساند تا بهترین بازیکن جهان در سال 2015، دروازه را با ضربه ای ساده باز کند.

خطای یورنته روی راکیتیچ در دقیقه 43، از نظر داور شایسته دریافت کارت قرمز مستقیم بود.

دقیقه 48، سوارز دفاع حریف را به هم ریخت اما روی پاس او، نیمار نتوانست دروازه را در موقعیتی مناسب باز کند. دقیقه 53 این بار مسی دفاع را به هم ریخت و سوارز توپ را از دست داد.

دقیقه 54، کارلوس ضربه سوارز را به بهترین شکلی که توانست دفع کرد اما در ادامه لیونل مسی گل بعدی را ممکن ساخت.

روی سانتر سوارز در دقیقه 56 برای نیمار، مهاجم برزیلی بی دقت عمل کرد و فرصت از دست رفت.

دقیقه 57 به به بازیکن سابق من یونایتد موقعیت خوبی برای مانوچو ایجاد کرد تا تیم صاحب خانه یکی از گل ها را جبران کرده باشد.

دقیقه 67، ضربه آزاد نیمار تیر دروازه را لرزاند. دقیقه 68، خطای ایتورا روی بوسکتس شایسته دریافت کارت قرمز بود. ضربه پنالتی توسط لیونل مسی با واکنش بسیار خوب کارلوس از دست رفت!

دقیقه 72، لیونل مسی هت تریک خود را کامل کرد. او بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و جلو رفت و با آرامش کامل دروازه کارلوس را یک بار دیگر باز گرد.

آردا توران در هشتاد و ششمین دقیقه پنجمین گل را به ثمر رساند. این گل روی پاس متیو به ثمر رسید.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد