تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال موفق شد در خانه با نتیجه 7-1 تیم سلتاویگو را شکست دهد.

 

 به گزارش "تک گل"، شاگردان زین الدین زیدان که بعد از شکست در دربی مادرید، با یک بحران موقتی روبرو شدند، در دیدار امشب برابر سلتا نمایش قدرتمندانه ای داشتند تا با روحیه مناسب برای دیدار با رم در چمپیونزلیگ آماده شوند.
رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 9 می توانستند به گل برسند اما حضور به موقع جانی، مانع از گلزنی کریس رونالدو ‏شد. 4 دقیقه بعد نوبت سلتاویگو بود تا روی دروازه رئال خطرساز شود و تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش برود اما ضربه سر ‏یاگو آسپاس را کیلور ناواس به زیبایی دفع کرد.‏
برتری رئالی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22، ایسکو می توانست گل اول بازی را به نام خود کند اما این بار دروازه بان سلتا بود ‏که اجازه باز شدن دروازه را نداد.‏
برتری رئال بر توپ و میدان ادامه داشت؛ هرچند دفاع فشرده سلتا، اجازه نزدیک آنها به دروازه را نمی داد؛ تا اینکه در دقیقه 41، ‏سرانجام رئال به گل رسید. بعد از اینکه بلانکو ضربه سر کاسمیرو را به کرنر فرستاد، ایسکو توپ را روی دروازه ارسال کرد و این ‏بار په په با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.‏
در دقایق باقی مانده رئالی ها می توانستند بار دیگر به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. ‏
رئال نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 50، به گل دوم رسید. رونالدو که روی پاس سرخیو راموس صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، کار را تمام کرد.
حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 58، رونالدو یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. این بار روی یک ضربه آزاد بود که ستاره پرتغالی، توپ را به زیبایی از روی دیوار دفاعی حریف عبور داد و حساب کار را 3-0 کرد.
بازیکنان سلتاویگو خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 62 یکی از گل های خورده را جبران کردند. یاگو آسپاس روی پاس گومز در موقعیتی تک به تک با ناواس قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، اختلاف را به دو گل کاهش داد.
اما تنها دو دقیقه بعد، رونالدو هت تریکش را کامل کرد تا بار دیگر اختلاف به سه گل افزایش پیدا کند. روی یک حرکت هماهنگ از بازیکنان رئال، در نهایت ایسکو توپ را در دهانه دروازه به رونالدو رساند و هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.
این گل هم از شدت حملات رئالی هاکم نکرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، رونالدو در دقیقه 76 گل چهارم خود را به ثمر رساند. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که رونالدو بالاتر از گیدتی، توانست با ضربه سر، دروازه سلتا را باز کند.
یک دقیقه بعد، خسه حساب کار را 6-1 کرد. مهاجم رئال که در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مایو، با یک شوت تماشایی، گل ششم را به نام خود کرد.
در نهایت در دقیقه 81، گرت بیل که در نیمه دوم به بازی رفته بود، با شوتی دیدنی، گل هفتم را به ثمر رساند تا در پیروزی درخشان تیمش نقش داشته باشد. در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد