تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بارسلونا در دیداری خانگی مقابل ختافه به پیروزی 6-0 دست پیدا کرد تا همچنان با اقتدار در صدر جدول لالیگا جای داشته باشد.




به گزارش "تک گل"، بارسلونا برای ادامه پیروزی های پیاپی خود و حفظ روند شکست ناپذیری، در نوکمپ به مصاف تیم انتهای جدولی ختافه رفت.

بازی را شاگردان لوئیس انریکه مطابق انتظار بسیار تهاجمی آغاز کردند. آن ها در حالی که لوئیس سوارس را نیز در ترکیب اصلی نداشتند، باز هم توانایی های خودشان را در فاز تهاجمی نشان دادند. بارسلونا خیلی زود توانست در دقیقه 8 دروازه ختافه را باز کند. حرکت زیبای آلبا از سمت چپ روی پاس لیونل مسی، با ارسال کوتاه این مدافع اسپانیایی همراه شد که در نهایت اشتباه خوان رودریگس، بازیکن ختافه، باعث شد تا گل به خودی به نام این بازیکن ثبت شود.


بارسلونا پس از این گل نیز دست از حمله بر نداشت و بالافاصله در دقیقه 10 توسط نیمار، صاحب یک ضربه پنالتی شد. با این حال در ادامه روند پر فراز و نشیب پنالتی ها برای بارسلونا در این فصل، لیونل مسی نتوانست ضربه خود را تبدیل به گل کند تا بارسلونا یک پنالتی دیگر را نیز در فصل جاری خراب کند.

حملات بارسلونا در یک بازی یک طرفه ادامه یافت و آن ها در دقیقه 19 روی فرار تماشایی لیونل مسی صاحب موقعیت گلزنی شدند که پاس زیبای مهاجم آرژانتینی در دهانه دروازه توسط منیر، تبدیل به گل شد تا حساب کار 2-0 شود.

در دقیقه 32 بار دیگر این بار این لیونل مسی بود که توانست پاس گل دهد. حرکت زیبای این بازیکن با پاس در عمق برای نیمار همراه شد و این مهاجم برزیلی نیز در مصافی تقریبا تک به تک با ضربه ای تماشایی حساب کار را 3-0 کرد.

حملات بارسلونا تمامی نداشت و این بار نوبت به لیونل مسی رسید تا در مقام گلزن ظاهر شود. حرکت زیبای مهاجم آرژانتینی در پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای او در دقیقه 40 همراه شد تا بارسلونا در همان نیمه اول جشنواره گل راه بیندازد. دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت تا بازی در این نیمه با چهار گل به سود بارسلونا خاتمه یابد.


نیمه دوم نیز مطابق انتظار بسیار هجومی توسط بازیکنان بارسلونا آغاز شد و آن ها خیلی زود توانستند در دقیقه 51 روی پاس مجدد لیونل مسی و ضربه تمام کننده نیمار، دروازه ختافه را باز کنند تا حساب کار 5-0 شود.

این پایان کار نبود. در دقیقه 57 این بار نوبت به هافبک اهل ترکیه بارسلونا رسید تا روی کرنر ارسالی و اثر گذاری ابتدایی پیکه، با یک ضربه سر بر فراز مدافعان ختافه، حساب کار را 6-0 به سود شاگردان لوئیس انکریه کند.

بارسلونا پس از گل ششم با سه تعویض تقریبا پیاپی نشان داد که از همین نتیجه رضایت دارد و ترجیح می دهد تا در ادمه بازی به ذخیره انرژی خود برای دیدار حساس مقابل آرسنال بپردازد. بازیکنان بارسلونا در ادامه بیشتر سعی در حفظ توپ و کنترل بازی داشتند. بازیکنان ختافه نیز از توانایی لازم برای نزدیک شدن به دروازه بارسلونا بهره مند نبودند.

تلاش دو تیم در ادامه دیدار نیز سرانجامی نداشت تا در نهایت بازی با همان 6 گل به سود بارسلونا ختمه یابد

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد