تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ویارئال و بارسلونا با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

 
به گزارش "تک گل"، بارسلونا پس از برتری 3-1 بر آرسنال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و صعود به یک چهارم نهایی، به مصاف ویارئال آمده بود. بارسا از ماه اکتبر متحمل شکست نشده بود و با آگاهی از شکست اتلتیکو مقابل خیخون، برای افزایش فاصله امتیازی خود در صدر جدول به 11 امتیاز، نیاز به پیروزی برابر ویارئال رده چهارمی داشت.


بارسا از ابتدا کنترل توپ و میدان را در دست گرفت اما برای رسیدن به گل تا دقیقه 20 صبر کرد. ضربه کاشته مسی در ریباند به راکیتیچ رسید تا این ستاره کروات، آبی اناری ها را پیش بیندازد.
ویارئال که تیم دست و پا بسته ای نبود، جلو کشید و یکی دو موقعیت جدی نیز روی دروازه بارسا خلق کرد؛ بخصوص دقیقه 38 که سانتر تند و تیز گاسپارت را کسی از بازیکنان ویارئال در دهانه دروازه قطع نکرد تا برگشت همین توپ به یک پنالتی به نفع بارسا ختم شود. نیمار که خود پنالتی گرفته بود موفق شد آن را به گل تبدیل کند تا نیمه اول 2-0 به سود بارسا تمام شود.


ویارئال که بازی را از دست رفته می دید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در 4 دقیقه طوفانی موفق شد بازی 2-0 باخته را 2-2 برابر کند. ابتدا دقیقه 57 باکامبو روی پاس عرضی عالی گاسپارت موفق شد فاصله را به یک گل کاهش دهد. 4 دقیقه بعد نیز ژرمی متیو روی کرنر ارسالی بازیکنان ویارئال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.


بارسا که بازی برده را از دست داده بود فشار روی دروازه ویارئال را افزایش داد و دو فرصت مسلم گلزنی را به دلیل درخشش دروازه بان ویارئال از دست داد. آسنخو دو بار ضربات نیمار و راکیتیچ را به شکلی استثنایی دفع کرد تا حساب کار 2-2 بماند. بارسا به حملات بی امان خود ادامه می داد اما مدافعان و دروازه بان ویارئال سد محکمی در مقابل یورش های ستارگان آبی اناری بودند. دقیقه 90 بازی حتی ویارئال تا آستانه زدن گل برتری نیز پیش رفت اما دخالت به موقع ماسکرانو سبب شد تا آدریان ضربه خود را به بیرون بزند.

در نهایت این بازی جذاب و پرگل با تساوی 2-2 به اتمام رسید تا بارسلونا پس از هفته ها دو امتیاز از دست بدهد. با این تساوی بارسلونا 76 امتیازی شد تا فاصله اش با اتلتیکو به 9 امتیاز افزایش یابد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد