تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   
دختری که در جریان دیدار ویارئال و بارسلونا از شوت لیونل مسی از هوش رفت، از باشگاه بارسلونا تقاضای بلیط دیدار ال کلاسیکو را دارد.

بارسلونا این هفته در دیدار برابر ویارئال در ال مادریگال به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. در این دیدار در یکی از صحنه ها شوت لیونل مسی در قسمت تماشاگر ها به صورت یکی از تماشاگر ها برخورد کرد که باعث شد این هوادار از هوش برود و در بسمارستان به هوش بیاید. شوت محکم مسی به سمت این دختر رفت و مصدوم نیز بلافاصله دستانش را جلوی صورتش گرفت ولی شدت شوت مسی باعث شد تا دست این هوادار بشکند.

این دختر مصدوم بعد از به هوش آمدن در بیمارستان گفت: طرفدار رئال مادرید هستم و از مادرید به اینجا آمدم تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنم. من قبلا نیز از مسی خوشم نمی آمد و با این اتفاق بیشتر از او بدم میاد. بعد از این اتفاق باشگاه بارسلونا جویای احوال من شد و من از آنها خواستم تا بلیط ال کلاسیکو را برای من فراهم کنند تا بتوانم این دیدار را در نیوکمپ از نزدیک تماشا کنم.

باید ببینیم باشگاه بارسلونا می تواند این هوادار رئال مادرید را به عنوان مهمان برای تماشای ال کلاسیکو به نیوکمپ دعوت کند یا خیر.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد