تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم فوتبال اسپانیول در وزشگاه ال پرات میزبان اتلتیکو مادرید بود و بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود پایتخت نشینان به پایان رسید.



اسپانیول از فوریه در هفت بازی تنها یک بار شکست خورده است و در 4 بازی به پیروزی رسیده است. اسپانیول در رده 13 قرار دارد. اتلتیکو برای حفظ جایگاه خود در رتبه دوم و کم کردن فاصله با بارسلونا صدر نشین به میدان رفته بود.

بازی آغاز می شود و دو تیم به ارزیابی هم می پردازند. در دقیقه 4 بازی سانچز ماتا به خاطر خطایی که بر روی فرناندز انجام می دهد از داور بازی کارت زرد دریافت می کند. بازی ادامه می یابد و تا دقیقه 14 خطری به وجود نمی آید تا اینکه ضربه آزاد آسنسیو توسط اوبلاک مهار می شود. هواداران اسپانیول به وجد می آیند و تیم خود را به شدن تشویق می کنند.

اما بلاخره در دقیقه 29 شاهد گل هستیم. پاپا دیوپ کرنر ارسال شده توسط آسنسیو را وارد دروازه اوبلاک می کند.

6 دقیقه بعد پاس کوکه به فرناندو تورس که درون محوطه است، می رسد و ال نینیو با یک ضربه توپ را به پایین سمت راست دروازه هدایت می کند.

بازی بعد از گل به نفع اتلتیکو می چرخد. کوکه در دقیقه 42 برای گریزمان توپی را می فرستد که ضربه سر این مرد فرانسوی راهی به درون قاب پیدا نمی کند. در دقیقه 45 دیوپ زننده گل اسپانیول به خاطر خطا بر روی کوکه از داور کارت زرد می گیرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 58 شوت پای چپ گریزمان از سمت چپ محوطه جریمه به سمت راست دروازه اسپانیول می رود و حال خیال سیمئونه کمی راحت می شود.

بازی به دقیقه 80 نزدیک می شود و مربیان دو تیم جنب و جوش زیادی دارند و از بازیکنان خود گل می خواهند.

 در دقیقه 89 این بار نوبت خود کوکه بود که گل بزند. او سانتر تورس را از درون شش قدم  با ضربه سر به تور دروازه می چسباند.

اتلتیکو مادرید بازی را می برد و فاصله 1 امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد