تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و ولفسبورگ آلمان در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با یک بازگشت رؤیایی در دیگ جوشان برنابئو و با هت‌تریک اعجوبه پرتغالی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.



مادریدی ها خود را برای یک کامبک هیجان انگیز آماده کرده بودند تا شکست 2-0 بازی رفت را جبران کنند و هواداران این تیم در یکی از معدود دفعات، به شکلی فوق العاده و جانانه حمایت خود را یکصدا در ورزشگاه نشان دادند تا شاگردان زیدان شروع محکمی داشته باشند.

در دقیقه '6 کرنر ارسالی کروس از سمت چپ، با ضربه سر راموس در شرایط نامتعادل همراه شد که توپ روی تیر افقی فرود آمد و به بیرون رفت. شاگردان هکینگ کاملاً عقب نشسته بودند و رئال مادرید صاحب مطلق توپ و میدان بود تا اینکه بعد از فشار و پرسینگ بالا توسط میزبان، در دقیقه '16 روی پاس اشتباهی در میانه میدان، کارواخال حرکتی را آغاز کرد و توپ را از گوشه محوطه به دهانه دروازه فرستاد تا رونالدو به راحتی با یک بغل پا دروازه را باز کرده و ورزشگاه را به وجد آورد.

در دقیقه '17 بلافاصله گل دوم هم از راه رسید؛ کرنر ارسالی کروس از سمت چپ با ضربه سر زیبای رونالدو به گوشه پایین دروازه بنالیو رفت تا رئال مادرید خیلی زود همه چیز را به تساوی بکشاند و با خیالی آسوده به بازی ادامه دهد و در این میان ستاره پرتغالی باز هم سرنوشت ساز ظاهر شد. بعد از این دو گل، ولفسبورگ کمی جلوتر آمد اما باز هم حاصلی نداشت و مادریدی به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ در دقیقه '32 شوک دیگری به ولفسبورگ وارد شد و دراکسلر به دلیل مصدومیت جای خود را به مکس کروزه داد. در دقیقه '34 بعد از چند پاسکاری خوب میان بازیکنان ولفسبورگ، گوستاوو از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که ناواس با واکنش خوب خود توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه '38 روی فرار شورله از سمت چپ و سانتر زمینی او به داخل محوطه، در موقعیتی عالی نصیب هنریکه شد اما او با تعلل خود تنها یک کرنر برای تیم خود به دست آورد. در ادامه نیمه نخست، بنزما در چند صحنه صاحب فرصت های خوبی شد که با تعلل و بی دقتی آنها را از دست داد تا بازی با نتیجه 2-0 پایان یابد.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید در جو فوق العاده برنابئو با عجله حملات خود را از سر گرفت و بازی را تحت کنترل داشت و در دقیقه '65 روی کرنر ارسالی عالی از کروس، با ضربه سر راموس به تیر عمودی برخورد کرد و روی خط دروازه توسط بنالیو مهار شد تا فرصتی طلایی از دست برود. در دقیقه '71 برونو هنریکه هم به دلیل مصدومیت، جای خود را به کالیگوری داد. در دقیقه '77 خطای گوستاوو روی مودریچ، پشت محوطه، یک ضربه ایستگاهی نصیب مادریدی ها کرد که رونالدو با ضربه ای عالی از بین دیوار دفاعی، هت‌تریک خود را کامل کرده و شمار گل های خود را به 16 گل در 10 بازی رساند.

دقیقه '81 روی ضدحمله ای سریع، بنزما از سمت چپ به محوطه ولسفبورگ نفوذ کرد و گوشه دروازه بنالیو را هدف گرفت که دروازه بان سوئیسی با واکنشی مناسب توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه '84 خسه به عنوان اولین تعویض زیدان، به جای بنزما وارد میدان شد. دقیقه '86 روی سانتر عالی بیل، خسه صاحب فرصتی مشابه با بنزما شد، که باز هم بنالیو با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه رئال مادرید روی ضدحملات خطرناک خود می توانست به گل های بعدی هم دست یابد اما بازی با همین 3 گل اداره شد تا زیزو و شاگردانش به نیمه نهایی برسند و ماجراجویی گرگ ها پایان یابد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد