تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در زمین اتلتیکومادرید، با نتیجه 2-0 به این تیم باخت و حذف شد.

 

 بازی را شاگردان دیگو سیمئونه بهتر آغاز کردند و با یکی دو ضربه به سمت دروازه بارسلونا، زنگ خطر را برای میهمان خود را به صدا در آوردند. جدال دو تیم همانطور که پیش بینی می شد پر تنش در حال جریان بود، به طوری که تا دقیقه 30 دیدار، نیکولا ریتزولی داور این مسابقه 9 بار در سوت خود به نشانه خطا دمیده بود. بارسلونا این فرصت را داشت که توسط مسی از روی ضربه آزاد پشت محوطه که جز نقاط قوت این فصل اش محسوب می شد به گل برسد اما ضربه نه چندان جالب فوق ستاره آرژانتینی از بالای دروازه به بیرون رفت. در 36مین دقیقه دیدار، اتلتیکو مادرید به گل رسید. سانتر بیرون پای سائول نیگوئز را آنتوان گریزمان با ضربه سر وارد دروازه تراشتگن و بارسلونا کرد تا بدین ترتیب روخی بلانکو به نتیجه دلخواه خود تا پیش از نیمه اول دست یابد.


با شروع نیمه دوم باز هم روخی بلانکو بود که زهردار کار را آغاز می کرد، ضربه سر سائول نیگوئز با برخورد به تیر دروازه کاتالان ها وارد چارچوب تراشتگن نشد. بارسلونا که با همین نتیجه 1 بر صفر به سود اتلتیکو، خود را حذف شده می دید به جلو آمد و در جدی ترین موقعیت خود که با ارسال یوردی آلبا بر روی دهانه دروازه اوبلاک همراه بود می توانست با یک اشاره از مهاجمینش به گل دست یابد که این توپ توسط مدافعین تیم مادریدی برگشت داده شد. اتلتیکو روی ضد حملات خطرناک نشان می داد. آن ها توسط گریزمان می توانستند دومین گل خود در این دیدار را به ثمر برسانند که ضربه زمینی مهاجم فرانسوی را سنگربان بارسلونا دفع کرد. لوئیس سوارز در موقعیت خوبی صاحب توپ شد که ضربه اش با بی دقتی به جایی زده شد که اوبلاک حضور داشت. بارسلونا که بیشتر پشت محوطه جریمه حریف به دنبال روزنه ای برای نفوذ بود با سد دفاعی بزرگ تیم سیمئونه مواجه شده بود.


بازی 10 دقیقه پایانی خود را پشت سر می گذاشت و بلوگرانا برای جلوگیری از حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چاره ای نداشت که قفل دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند. در 86مین دقیقه بازی روی نفوذ فیلیپه لوئیز و ارسال پاس عرضی اش، آندرس اینیستا با شیرجه و هندی که انجام داد اتلتیکو را صاحب پنالتی کرد. ضربه پنالتی را آنتوان گریزمان به گل تبدیل کرد تا حساب کار 2-0 به سود میزبان شود.

جنجالی ترین صحنه دیدار در دقیقه 90 رخ داد، جایی که خطای هند درون محوطه جریمه مدافعین اتلتیکو را داور این بار به سود بارسلونا پنالتی اعلام نکرد. بازی با همان نتیجه 2-0  خاتمه یافت تا اتلتیکو راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود و بارسلونا با رویای فتح دوباره لیگ قهرمانان و کسب سه گانه وداع کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد