تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تیم لیورپول و دورتموند، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید و حال دیدار برگشت در اوج هیجان برگزار خواهد شد.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت موفق به کسب تساوی ارزشمندی در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شدند و حال با خیالی راحت تر نسبت به حریف پا به این دیدار خانگی خواهند گذاشت.لیورپول در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 1 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. با این حال، آنفیلد همواره شاهد شب‌های جادویی لیورپول در اروپا بوده و لک لک ها امیدوارند با اتکا به حمایت هوادارانشان در این دیدار حساس به پیروزی رسیده و به دور بعد رقابت ها صعود کنند. لیورپول در 11 بازی از 12 بازی اخیرش در رقابت‌های اروپایی که در بازی رفت در خانه حریف مساوی کرده بود به دور بعد صعود کرده و تنها یک بار مقابل سلتیک در سال 2003 این اتفاق رخ نداده است. قرمزها تا به حال در رقابت‌های اروپایی مقابل حریف های آلمانی شکست نخورده اند (10 پیروزی و 3 تساوی) و تنها یک گل در 13 بازی دریافت کرده اند.لیورپول برای این بازی، جردن هندرسون، جوزف گومز، دنی اینگز و کریستین بنتکه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دورتموند

شاگردان توماس توخل که شانه به شانه بایرن در بوندس لیگا در حرکت بودند، پس از تساوی هفته گذشته با لیورپول بار دیگر دچار لغزش شدند و مقابل شالکه به تساوی دست پیدا کردند. حال امید آنها از کسب قهرمانی بوندس لیگا عملا تمام شده و تمام تمرکزشان روی بازی امروز خواهد بود که بتوانند با صعود به دور بعد یک قدم به جام نزدیک تر شوند. دورتموند در دیدار رفت نتیجه خوبی کسب نکرد و آنها می‌دانند که در آنفیلد کار بسیار سختی پیش رویشان خواهد بود.دورتموند برای بازی امروز، سوبوتیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد