تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 2-1 بازی را به تیم والنسیا واگذار کرد.

 طبق پیش بینی ها غول های کاتالان بازی را فوق العاده هجومی آغاز کردند، تیم بارسلونا که در نیوکمپ پذیرای خفاش ها بود توسط سوارز و مسی می توانست پیش از دقیقه 10 به گل برسد که فرصت سوزی آن ها اجازه نداد این مهم به سرانجام نرسید. چند دقیقه بعد نیمار می توانست شادی را به اردوی بارسلونا بیاورد که ضربه چیپ او را دیگو آلوز مهار کرد. میزبان کاملا رو به جلو بازی می کرد و در ضد حمله ای که والنسیایی ها ترتیب دیده بودند می رفت که با ضربه رودریگو گل دریافت کند و غافلگیر شود که این ضربه از کنار دروازه براوو به بیرون رفت. بازی از دقیقه 26 خود نگذشته بود که والنسیا به گل رسید. روی نفوذ سیکوئرا، مدافع چپ والنسیا و توپ ارسالی اش به بیرون بود که با برخورد به پای ایوان راکیتیچ توپ به تور دروازه بارسلونا چسبید.


دروازه بان والنسیا، دیگو آلوز که شب بسیار خوبی را سپری می کرد ضربه سر مسی را هم به خوبی دفع کرد. بازی که می رفت با همان یک گل به سود والنسیا به تمام شود در دقیقه 45 باز هم گلزنی خفاش ها را به خود دید. باز هم از سمت راست خط دفاعی بارسلونا، والنسیا این بار اما توسط سانتی مینا موفق شد به گل دوم برسد.


در نیمه دوم آبی اناری ها می توانستند یکی از دو گل خورده را توسط راکیتیچ جبران کنند که ضربه وی با بی دقتی راه به چارچوب دروازه والنسیا نداشت. بازی که بسیار درگیرانه از سوی سفید پوشان والنسیا دنبال می شد با اشتباهات فاحش داوری نیز همراه بود. بارسلونا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت جلوتر آمد و روی یکی از فرصت هایی که روی دروازه والنسیا ایجاد کرد توسط لیونل مسی در دقیقه 63 به گل اول رسید. پاس کات بک یوردی آلبا را مسی با تک ضربه به گل تبدیل کرد. نیمار که در فرم خوب خود نبود با دریبل چند مدافع پیش رو با شوتی زمینی سعی داشت دروازه هم وطنش دیگو آلوز را باز کند که این امر به حقیقت پیوسته نشد. با مهار ضربه راکیتیچ، آلوز باز هم درخشید. 7، 8 دقیقه پایانی مسابقه بود که ضربه در چارچوب نیمار را مدافعین والنسیا دفع کردند.  در دقیقه 89 و در دو قدمی دروازه جرارد پیکه موفق نشد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. جدال دو تیم با حساب 1-2 به سود والنسیا به پایان رسید تا در چند هفته مانده به پایان لالیگا تنور رقابت سه تیم بالای جدول حسابی داغ شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد