تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 یکی از رسانه‌های عراق به نقل از منابع موثق اعلام کرد: فدراسیون عربستان فردا رسما از همتای عراقی خود به خاطر اهانت برخی از رسانه‌های عربستانی عذرخواهی می‌کند.



درگیری‌ها میان دو فدراسیون عراق و عربستان برای میزبانی ایران این روزها بالا گرفته است. پس از توهین برخی رسانه‌های عربستان به رئیس فدراسیون عراق به خاطر انتخاب تهران برای میزبانی بازی‌هایش این اختلافات بیشتر شد تا جایی که فدراسیون عراق از همتای عربستانی خود خواستار عذرخواهی رسمی شد اما سعودی‌ها این درخواست را رد کردند زیرا شب گذشته احمد عید رئیس فدراسیون عربستان با همتای عراقی خود تماسی تلفنی داشته است و از او به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرد.

واکنش رئیس فدراسیون عراق به سعودی‌ها از موضع قدرت بود زیرا عبدالخالق مسعود پاسخی دندان شکن به عربستان داده و گفته بود که آنها باید رسما از ملت عراق عذرخواهی کنند. عراق پیش از این اعلام کرده بود که در صورت بازی نکردن عربستان در تهران آنها نیز به عربستان نمی‌آیند.

در جدیدترین خبر از رسانه‌های عراق فدراسیون عربستان خود را آماده می‌کند تا رسما بیانیه‌ای را منتشر کند و در آن از رئیس فدراسیون و ملت عراق به خاطر توهین برخی از رسانه‌های سعودی عذرخواهی کند.

سایت فوتبال عراق به نقل از منابع موثق نوشت: فدراسیون عربستان و اتحادیه فوتبال عرب در حال آماده کردن بیانیه‌ای هستند تا رسما از عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون عراق به خاطر اهانت برخی رسانه‌های سعودی عذرخواهی کنند.

این درحالی است در چند روز گذشته مسئولان فدراسیون عراق مقابل بهانه جویی عربستانی ایستادگی کردند و اعلام کردند که باید تهران به عنوان میزبان بازی‌های آنها باشد و به هیچ وجه از خواسته خود دست برنمی‌دارند و حتی حاضر شدند که نتیجه بازی مقابل عربستان در خانه آنها 3 بر صفر اعلام شود ولی به عربستان نروند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد