تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال در زمین خود، با نتیجه 3-0 تیم ویارئال را شکست داد.

 

 از هفته 34 رقابت های لالیگا، در دیداری حساس دو تیم رئال مادرید و ویارئال به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان در سانتیاگو برنابئو به یک پیروزی ارزشمند و راحت دست یافتند.


در حالیکه رقبای رئال مادرید در بالای جدول بازی های این هفته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، شاگردان زیدان برای بقا در کورس قهرمانی نیاز به پیروزی خانگی داشتند. آنها در غیاب بیل و کارواخال، دو بازیکن کلیدی خود، بازی را تحت کنترل خود در آورده و خوب شروع کردند اما موقعیت چندانی از این مالکیت حاصل نمی شد و خطر آنچنانی دروازه دو تیم را تهدید نمی کرد تا اینکه در دقیقه '41 حرکت رونالدو از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه همراه شد که آسنخو توپ را به شکل ناقصی مشت کرد و بنزما بلافاصله در برگشت با ضربه سر دروازه را باز کرد. دقیقه '43 روی ضد حمله ای سریع از بازیکنان ویارئال، دنیس سوارز از سمت راست وارد محوطه رئال مادرید شد و ضربه اش را زد که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دنیلو، مدافع راست امشب رئال مادرید بار دیگر در این مسابقه یکی از ضعیف ترین نمایش های خود را به اجرا گذاشت اما با این وجود هم رئال مادرید نیمه اول را با پیروزی 1-0 به پایان برد.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید فشار حملات خود را افزایش داد تا اختلاف گل شکننده را بیشتر کند، که در دقیقه '49 کرنر سریعی که آغاز شد، با پاس کروس به پشت محوطه برای مودریچ و ضربه خطرناک ستاره کروات همراه شد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. مادریدی ها در حوالی دقیقه '60 فشار خود را شدیداً افزایش داده بودند اما دفاع منظم و خوب ویارئال به خوبی خود را از زیر این حملات نجات داد. در دقیقه '69 لوکاس وازکز با انگیزه، خیال زیدان را تا حدودی راحت کرد؛ همکاری او با بنزما و در نهایت ضربه ای که بلافاصله پس از ورود به محوطه جریمه شلیک شد و درون دروازه آسنخو قرار گرفت.

در دقیقه '73 کروس جای خود را به ایسکو داد. در دقیقه '76 رئال مادرید به زیبایی گل سوم را هم به ثمر رساند؛ ضد حمله ای عالی و تند و تیز از سمت راست توسط دنیلو و ارسال عالی او به داخل محوطه، که مودریچ هم از راه رسید و تک ضربه توپ را به درون دروازه فرستاد. در دقیقه '79 هامس جای مودریچ را گرفت. در دقیقه '83 هم خسه به جای لوکاس به بازی آمد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد