تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منچستریونایتد با پیروزی دراماتیک مقابل اورتون توانست راهی فینال رقابت های جام حذفی انگلیس شود.



منچستریونایتد و اورتون برای راهیابی به فینال جام حذفی انگلیس در ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی با برتری مطلق شاگردان فان حال آغاز شد با این حال اورتون روی حرکات لوکاو در ضد حملات خطرناک نشان می داد. در دقیقه 5 روی فرار تماشایی مهاجم بلژیکی روی یکی از این ضد حملات، لوکاکو با دخیا در مصافی تک به تک قرار گرفت اما در ثانیه های آخر ضربه این مهاجم را وین رونی عقب کشیده، از روی خط دروازه بیرون کشید.

پس از این حمله یونایتد بازی را به طور کامل در دست گرفت. در دقیقه 21 مارسیال می توانست در مصافی تقریبا تک با تک دروازه اورتون را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

سرانجام در دقیقه 34 حملات یونایتد به بار نشست و آن ها موفق شدند دروازه اورتون را باز کنند. حرکت تماشایی مارسیال از سمت چپ با پاس زیبای او برای فلینی درون محوطه جریمه همراه شد تا این هافبک سابق اورتون با یک ضربه بغل پا دروازه آبی پوشان را باز کند.

پس از این گل نیز حملات یونایتد تداوم داشت اما مدافعان اورتون در دفاع هوشیارتر عمل می کردند. در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول با همان تک گل فلینی به سود یونایتد پایان یافت.

نیمه دوم نیز با حملات یونایتدی ها آغاز شد. آن ها در دقیقه 54 می توانستند توسط لینگارد کار را تمام کنند اما هافبک جوان با بی دقتی ضربه خود را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 57 بحث برانگیز ترین صحنه دیدار رخ داد. فوسو منصاح در شرایطی روی بارکلی مرتکب خطای پنالتی شد که تصاویر آهسته مشکوک بودن صحنه مورد نظر را به وضوح نشان می داد. با این حال دخیا بار دیگر ناجی تیمش شد و توانست ضربه پنالتی روملو لوکاکو را با واکنشی استثنایی دفع کند.

اورتون پس از این موقعیت حملات خودش را افزایش داد و در چند صحنه بسیار خطرناک ظاهر شد اما ضربات کلورلی و لوکاکو باب بی دقتی از بالای دروازه به بیرون رفتند.

در نهایت تلاش اورتونی ها در دقیقه 75 به ثمر رسید. روی حرکت دلوفئو از سمت راست، ارسال کوتاه او درون محوطه جریمه با اشتباه کریس اسمالینگ همراه شد تا مدافع انگلیسی دروازه تیم خود را باز کند. اورتون موفق شد سرانجام گل تساوی را وارد دروازه یونایتد کند.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه بازی علی رغم موقعیت های پرتعدادی که روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند سرانجامی نداشت تا اینکه در آخرین ثانیه های بازی فرار تماشایی مارسیال روی پاس هررا باعث شد تا این مهاجم فرانسوی در مصافی تک به تک دروازه اورتون را باز کند تا یونایتد با یک پیروزی شیرین 2-1 راهی فینال جام حذفی انگلیس شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد