تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در هفته 35 لالیگا ، تیم خیخون را با نتیجه 6-0 شکست دهد.

 

 با سوت داور تیم میهمان، اسپورتینگ خیخون بازی را آغاز کرد اما رفته رفته و طبق پیشبینی ها بازی تحت اختیار بارسلونا قرار گرفت. آبی اناری ها که نمی خواستند از دو تیم مادریدی در صدرجدول عقب بیافتند خیلی زود و پیش از دقیقه 13 به گل رسیدند. حرکت نیمار با پاس در عمق اینیستا برای سوارز همراه بود که با دفع ناقص دروازبان لیونل مسی از راه رسید و توپ را با ضربه سر به تور دروازه خیخون چسباند.


پس از این گل بارسلونا از شدت تشنگی خود برای حمله کردن کاست و بیشتر سعی داشت جلوی خط دفاعی مستحکم خیخون توپ را به گردش در آورده و ایجاد موقعیت کند. شاگردان آبلاردو در خیخون نیز چشم به ضد حملات داشتند و می توانستند یکی دو بار روی همین تاکتیک خود به گل دست یابند که اینگونه نشد. فوق موقعیت بارسلونا در نیمه اول توسط لوئیس سوارز به بیرون زده شد. حرکت دیدنی نیمار بعد از دریبل چند مدافع خیخون و پاسش به سوارز با بی دقتی این مهاجم اروگوئه ای به هدر رفت. پس از حملات جدی بارسلونا، این خیخونی ها بودند که می توانستند بر خلاف جریان بازی به گل تساوی برسند که ضربات نهایی مهاجمین آن ها دو بار توسط ماسکرانو و پیکه دفع شد تا نیمه اول با همان تک گل مسی به سود بارسلونا به پایان برسد.


شروع نیمه دوم هم با حملات تیم میزبان همراه بود. بی دقتی های مثلث خط حمله بارسلونا به خصوص تا دقیقه 60 این اجازه را نداد تا موقعیت های گل مهمشان سرانجام گیرد و نتیجه 2-0 شود. نیمار در فرصت تک به تک با دروازبان خیخون، توپ را به بدترین شکل ممکن به بدن کوئلار کوبید تا همچنان بازی همان یک بر صفر بماند. بالاخره بارسایی ها موفق شدند به گل دوم خود  برسند. حرکت زیبای مسی با پاس در عمقش برای آندرس اینیستا همراه بود که این هافبک کار کشته کاتالان ها با پاسی عرضی لوئیس سوارز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد و سوارز هم توانست گلزنی کند و به تصاحب آقای گلی لالیگا و کفش طلا نزدیک شود. نیمار که نمی خواست باز هم روز بدی را پشت سر بگذارد، پاس چیپی دیدنی را برای مسی فراهم کرد که این موقعیت به گل تبدیل نشد. دقیقا دو دقیقه بعد، و روی خطای هند مدافع خیخون، لوئیس سوارز از روی نقطه پنالتی کار را 3-0 به سود بارسلونا کرد. روی حرکت نیمار باز هم داور برای بارسلونا اعلام پنالتی کرد که سوارز پشت آن ایستاد و با گل کردن آن توانست در 77مین دقیقه هتریکش را تکمیل کند.


در دقیقه 85، باز هم داور به نشانه خطا روی نیمار و پنالتی در سوت خود دمید که این بار خود نیمار پشت توپ قرار گرفت و موفق شد عملکرد خوب خود در نیمه دوم را با این گل به تکامل برساند. تنها سه دقیقه بعد، روی پاس مسی باز هم سوارز موفق به گلزنی شد تا با ثبت ششمین گل بارسلونا خود نیز برای دومین هفته متوالی سوپر هتریک کند و همچنین با 2 گل اختلاف بالاتر از کریستیانو رونالدو به آقای گل لالیگا مبدل شود . جدال بارسلونا و خیخون در پایان با حساب 6-0 به سود آبی اناری ها خاتمه یافت تا مجددا غول های کاتالان به صدر رقابت های لالیگا بازگردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد