تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید میزبان بایرن مونیخ بود.



چند دقیقه ابتدایی نیمه نخست بایرن مونیخ برتری نسبی در مالکیت توپ داشت. اما این برتری دیری نپایید و بازی متعادل و البته محتاطانه دنبال شد. در این میان از لحاظ آمار ضربه به سمت دروازه اتلتیکو برتری قاطعانه داشت، و تورس و سائول شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند. اما در دقیقه 11 اتلتیکو مادرید مزد این برتری خود را گرفت. عملکرد بسیار ضعیف آلونسو و آلابا باعث شد که سائول تمامی مدافعان بایرن مونیخ را جا گذاشته و با ضربه فنی پای چپ خود دروازه ویر را فرو بریزد.

بلافاصله پس از این گل مونیخی ها به دنبال جبران گل خورده بودند. اما تنها موقعیت جدی مونیخی ها به تلاش ویدال برای گشودن دروازه اوبلاک با ضربه سر محدود شد. چرا که بازیکنان اتلتیکو به خوبی فشا ها را بسته بودند و اجازه خلق موقعیت به مهاجمان حریف نمی دادند.

در دقیقه 25 نیز ضربه کاشته داگلاس کوستا با اختلاف بسیار کم از کار دروازه بیرون رفت.  در دقیقه 30 گریزمان صاحب موقعیتی تک به تک شد اما ضربه این بازیکن فرانسوی را نویر با پای خود دفع کرد تا کار بایرن مونیخ دشوار تر نشود.

در ادامه بایرن مونیخ نتوانست هیچ موقعیت جدی روی دروازه اتلتیکو خلق کند و نیمه اول با نتیجه 1-0 خاتمه یافت.

نیمه دوم

بایرن مونیخ در نیمه دوم به دنبال رسیدن به گل بود اما در 15 دقیقه ابتدایی خطری جدی دروازه اتلتیکو را تهدید نکرد. اما در دقیقه 54 ضربه دیدنی آلابا تیرک دروازه اوبلاک را به لرزه دراورد تا اولین شانس جدی گل زنی باواریایی ها بر باد رود.

دقایقی بعد اوبلاک ضربه سر مارتینز را از روی خط دروازه مهار کرد تا دروازه تیم میزبان بسته بماند. بایرن مونیخ فشار را رفته رفته بیشتر کرد و لواندوفسکی می توانست از زاویه ای بسته دروازه را باز کند. فشار بی امان بایرن با تعویض های تهاجمی ادامه یافت و در این میان شوت سرکش ویدال توسط اوبلاک دفع شد.

اما در این میان از دست دادن توپ توسط ریبری مهاجمان اتلتیکو را صاحب توپ کرد و در نهایت ضربه تورس به تیر دروازه نویر برخورد کرد تا بایرن مونیخ در نخوردن گلی دیگر خوش شانس باشد.

ده دقیقه پایانی این دیدار بی حادثه دنبال شد و بایرن مونیخ همچنان در باز کردن دروازه حریف ناکام بود تا آمار ضعیف دیگری در گلزنی در مرحله نیمه نهایی ثبت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد