تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال در غیاب مهاجمان نامدار خود موفق شد با نتیجه 1-0 تیم سوسیه داد را شکست دهد.

 از هفته 36 رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و سوسیداد در سن سباستین به مصاف هم رفتند که در نهایت گرت بیل با تک گل ارزشمند خود رئال مادرید را با دست پر از این ورزشگاه خارج کرد تا امید ها برای قهرمانی همچنان زنده باشد.

دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد سه بازی مانده به پایان رقابت های لالیگا در ورزشگاه آنوئتا به مصاف هم رفتند. زیدان با وجود در اختیار نداشتن تعدادی از ستار های خود از جمله رونالدو و بنزما به دلیل مصدومیت و برخی دیگر به دلیل استفاده از سیستم چرخشی، ترکیب خوبی را روانه میدان کرده بود.

تیم میهمان بازی را خوب شروع کرد و موقیعت هایی توسط بیل و با استفاده از ضربه سر این بازیکن خلق کرد که راهی به دروازه نداشتند. در اوسط نیمه نخست بازی حالت متعادلی پیدا کرده بود و بیشتر در میانه میدان و پر اشتباه از سوی هر دو تیم دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '40 ناچو از سمت چپ به خوبی نفوذ کرد اما در حالیکه مایورال مقابل دروازه منتظر پاس بود، او ترجیح داد خودش ضربه بزند که توپ توسط مدافع و دروزاه بان سوسیداد برگشت داده شد و این فرصت از دست رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا بدون گل مساوی به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، فشار حملات رئال مادرید تا حدودی بیشتر شد و بهترین بخت مسابقه در دقیقه '58 روی ارسال هامس از چپ و اثرگذاری ناقص مدافع سوسیداد مقابل پای بیل فرود آمد اما ضربه این بازیکن با واکنش پای عالی رولی برگشت داده شد. در دقیقه '66 خسه به جای مایورال وارد میدان شد. بازی در اختیار رئال مادرید بود اما فرصت های نصف و نیمه این تیم سرانجامی نداشت و در دقیقه '72 ایسکو هم به جای هامس وارد میدان شد. در حالیکه با نزدیک شدن به مقاطع پایانی بازی نگرانی های هواداران رئال مادرید افزایش پیدا می کرد، در دقیقه '80 روی ارسال لوکاس از سمت راست، بیل با ضربه سری عالی دفاع و دروازه بان سوسیداد را مغلوب کرد و لوس بلانکوس را پیش انداخت.

در دقیقه '85 هم کواچیچ به جای مودریچ وارد میدان شد. در لحظات پایانی تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی فشار خود را افزایش داده بود و خطرناک ظاهر می شد اما به هر ترتیبی بود رئال مادرید از تک گل ارزشمند خود دفاع کرد و با 3 امتیاز حساس آنوئتا را ترک کرد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد