تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دیدار تیم های بایرن مونیخ و اینگول اشتات لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود بایرن خاتمه یافت تا مونیخی ها برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کنند.



به گزارش "تک گل"، بایرن برای قطعی کردن قهرمانی خود به مصاف اینگول اشتات میانه جدولی رفته بود که با کسب 40 امتیاز خطر سقوط را احساس نمی کرد.

 
بازی با هجوم های بایرن آغاز شد و این تیم دقیقه 15 موفق شد مزد برتری خود را بگیرد. پاس عمقی عالی لام به ریبری رسید و او در مصاف تک به تک با دروازه بان، با خطای مدافع حریف سرنگون شده و داور اعلام پنالتی کرد. پنالتی را لواندوفسکی به گل اول بایرن و  بیست و نهم خود تبدیل کرد.


اینگول اشتات پس از دریافت گل، حملات گسترده ای روی دروازه بایرن تدارک دید و حتی هارتمن در مصافی تک به تک بهترین بخت برای به تساوی کشیدن بازی را به دست آورد که آن را به بیرون زد.

بایرن پس از چند حمله جدی اینگول اشتات، روی یک ضد حمله توسط داگلاس کاستا می توانست به گل دوم برسد اما دخالت به موقع مدافع حریف باعث شد توپ به کرنر برود. دقیقه 32، مونیخی ها سرانجام گل دوم را هم به ثمر رساندند.

 
پاس عمقی عالی و دقیق ژابی به لواندوفسکی رسید و او هم با ضربه ای فنی گل دوم را برای بایرن به ثمر رساند و خود نیز 30 گله شد. این همچنین چهلمین گل لوا در همه رقابت های این فصل نیز محسوب می شد. ده دقیقه پس از گل بایرن، اینگول اشتات صاحب پنالتی شد و موریتز هارتمن آن را بر خلاف جهت نویر به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با حسا 2-1 به سود بایرن به اتمام برسد.

نیمه دوم را اینگول اشتات بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بایرنی ها بر بازی مسلط شدند. حرکات ویرانگر داگلاس کاستا بارها مدافعان میزبان را با دردسر مواجه ساخت اما ضربات نهایی بایرنی ها به تور نمی نشست.


با وجود میدانداری بایرن، اینگول اشتات دقیقه 72 بهترین بخت گلزنی خود را از دست داد تا برتری بایرن حفظ شود. هارتمن در مصافی تک به تک با نویر او را مغلوب ساخت اما توپ بر خلاف انتظار بجای ورود به دروازه با اختلاف اندکی به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل های دیگر نتیجه ای نداشت و بایرن با همین برتری 2-1 موفق شد برای چهارمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد