تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال موفق شد با نتیجه 3-2 تیم والنسیا را شکست دهد.

  دیدار تیم های رئال مادرید و والنسیا لحظاتی پیش با نتیجه 3-2 به سود رئال خاتمه یافت تا سرنوشت قهرمانی لالیگابه روز آخر کشیده شود.

رئال مادرید با اختلاف یک امتیازی از بارسا و اتلتیکو، به فاصله دو هفته تا پایان لالیگا برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با والنسیا داشت در حالیکه والنسیایی ها دغدغه چندانی روی این بازی نداشتند.

زیدان برای این بازی مودریچ، بیل، کارواخال و ناواس را در اختیار نداشت و ترجیح داده بود تا خامس را بجای مودریچ در ترکیب ثابت قرار دهد. رئال بازی را هجومی آغاز کرد و تا پیش از رسیدن به گل اول خود، فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد.


دقیقه 27 بود که رونالدو موفق شد با یک شوت غیرقابل مهار، والنسیا را غافلگیر کرده و رئال را به گل برساند. او با این گل، 32 گله شد. کمی بعد لوکاس واسکز با ضربه سر می توانست حساب کار را 2-0 کند اما واکنش عالی دیگو آلوس مانع از باز شدن دروازه والنسیا شد.


بهترین بخت والنسیا را کانسلو دقیقه 37 از دست داد. او در دهانه دروازه، پاس خوبی از آلکاسر دریافت کرد اما نتوانست دروازه خالی را باز کرده و توپ را به آسمان کوبید. دقیقه 43 رئال به گل دوم خود نیز دست یافت. طی یک رفت و برگشت، پاس اشتباه بازیکن والنسیا را کریم بنزما در دو قدمی دروازه به تور رساند. البته چند ثانیه پیش از این گل، بنزما در شرایط آفساید به توپ ضربه زده بود و این گل باید مردود اعلام می شد. در نهایت نیمه اول با حساب 2-0 به سود رئال به اتمام رسید.

نیمه دوم را والنسیا بهتر آغاز کرد و پس از خلق چند موقعیت سرانجام دقیقه 55 به گل دست یافت. پاس رو به عقب سیکیرا را رودریگو از بیرون محوطه جریمه با شوتی سهمگین به گل اول والنسیا بدل کرد. این گل دوامی نداشت چرا که رئال 4 دقیقه بعد توسط رونالدو به گل سوم خود نیز دست یافت. پاس عمقی خامس به رونالدو رسید و او هم با پای چپ توپ را دور از دستان آلوس به تور رساند.

والنسیا پس از دریافت گل سوم، دست به بازی انتحاری زد و تا پیش از رسیدن به گل دوم خود، حداقل 3 فرصت استثنایی را به سبب درخشش کاسیا از دست داد. سرانجام دقیقه 80 آندره گومز بود که با شوتی کات دار از بیرون محوطه جریمه کاسیا را مغلوب ساخته و حساب کار را 3-2 کرد.

کار برای والنسیا در اواخر بازی با اخراج رودریگو مشکل تر شد و این تیم نتوانست گل دیگری به ثمر برساند و رئال موفق شد این بازی حساس را 3-2 به سود خود تمام کند. با توجه به شکست اتلتیکو مقابل لوانته، این تیم دیگر امیدی برای قهرمانی ندارد و رئال مادرید با صعود به رده دوم و پشت سر بارسلونا، همچنان امیدوار به قهرمانی باقی ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد