تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 5-0 تیم اسپانیول را شکست دهد.

  بازی به مانند رویارویی های اخیر دو تیم، از سوی اسپانیولی ها خشن دنبال می شد. انجام چندین خطا و تکل خشن با مراعات داور همراه بود. خطای پشت محوطه از مدافعین اسپانیول سبب شد تا بارسلونا در هشتمین دقیقه صاحب ضربه آزاد شود که لیونل مسی آن را به زیبایی تبدیل به گل کرد.
بعد از این گل آبی اناری ها این فرصت را داشتند که حساب کار را 2-0 کنند که داور گل ایوان راکیتیچ که به نظر سالم می رسید را آفساید اعلام کرد. آبی و سفید پوشان اسپانیول بعد از پذیرش آن گل از مسی، انگار نای حمله کردن نداشتند و بیشتر هدف آن ها به نظر می آمد به هم زدن تمرکز بازیکنان بارسلونا با حرکات خشونت آمیزشان است.  14 خطا در نیمه اول و دریافت 4 کارت زرد گویای آنچه بود که شاگردان کنستانتینو گالکا در حال انجامش بودند. جدال فیزیکی دو تیم بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها داشته باشد در نیمه اول با همان یک گل به سود بارسلونا به اتمام رسید.

نیمه دوم به کام آبی اناری ها شروع شد. در دقیقه 52 پاس آلوز به مسی و مسی به سوارز در نهایت به گل دوم بارسلونا با ضربه پایانی مهاجم اروگوئه ای وارد دروازه اسپانیول شد.


دقیقه بعد مجددا سوارز گلزنی کرد. سانتر نیمار را آقای گل این فصل لالیگا با ضربه سر به گل سوم بارسلونا در این بازی تبدیل کرد. اسپانیول چیزی برای ارائه نداشت و در این نیمه هم بازی پر تنشی را به نمایش گذاشت. آن ها سه کارت زرد دیگر تنها در نیمه دوم تا دقیقه 70 گرفتند که مجموع تعداد کارت زردشان در این بازی به عدد 7 برسد. پاس در عمق نیمار در دقیقه 74 را پائو لوپز، سنگربان اسپانیول سعی داشت جمع کند که روی اشتباه وی رافینیا از راه رسید و بازی را 4-0 کرد. سرانجام گلزنی MSN در این مسابقه تکمیل شد. گل پنجم بارسلونا با پاس به کنار لوئیس سوارز برای نیمار ساخته شد تا مهاجم 24 ساله برزیلی هم در این مسابقه پایش به گلزنی باز شود. بازی در ادامه با همان 5 گل خاتمه یافت تا شاگردان لوئیز انریکه در حالی که فقط یک هفته تا پایان رقابت باقیست به یک قدمی قهرمانی برسند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد