تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


دیدار تیم های دپورتیوو و رئال مادرید لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود رئال مادرید خاتمه یافت اما با توجه به پیروزی بارسا در زمین گرانادا، قهرمانی لالیگا به آبی اناری ها رسید.



به گزارش "تک گل"، رئال مادرید به عنوان تیم دوم جدول برای امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در زمین دپور داشت و از سوی دیگر چشم به نتیجه بازی بارسلونا و گرانادا دوخته بود تا با لغزش بارسا قهرمانی لالیگا را کسب کند.

 

شاگردان زیدان بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و از چپ و راست حملات بی امانی را روی دروازه دپور تدارک دیدند. تلاش رئالی ها دقیقه 8 جواب داد و کریستیانو رونالدو موفق شد گل اول را به ثمر برساند. حرکت عالی گرت بیل که به زیبایی مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و سپس پاس او به بنزما با ضربه ناقص این بازیکن همراه شد اما در ادامه توپ درون محوطه جریمه به رونالدو رسید تا او با یک بغل پا کار را تمام کند.

 
رونالدو کمی بعد روی پاس په په در مصافی تک به تک با دروازه بان توپ را به تیر کوبید تا حساب کار 1-0 بماند. رئال که همچنان حمله می کرد روی یک ضربه کرنر در دقیقه 25 به گل دوم خود نیر دست یافت. رونالدو با ضربه سری که البته به مدافع دپور نیز برخورد کرد خود و رئال را دو گله کرد.

فوق ستاره پرتغالی دقایقی پس از ثبت گل دوم خود می توانست هت تریک کند اما یک بار دیگر ضربه او به تیر برخورد کرد تا نیمه اول با همان دو گل به سود رئال به اتمام برسد.


نیمه دوم را رئال با علم به اینکه بارسا 2-0 از گرانادا پیش است با یک بی انگیزگی ملموس آغاز کرد. زیدان ترجیح داد رونالدو را هم بین دو نیمه تعویض کرده و خامس را به جای او وارد زمین کند. دپورتیوو که شجاعت بیشتری پیدا کرده بود از بی میلی رئالی ها استفاده کرد و در چند نوبت تا آستانه زدن گل نیز پیش رفت اما هر بار کیلور ناواس با واکنش های عالی خود مانع باز شدن دروازه رئال می شد.



رئال نیز در دو سه نوبت فرصت های خوبی را برای زدن گل سوم به دست آورد اما درخشش پلتیکاسا شانس های گلزنی رئال را از این تیم گرفت تا در نهایت بازی با همان دو گل رونالدو که در نیمه اول به ثمر رسید به سود رئال به اتمام برسد. این سه امتیاز هم دردی از رئال دوا نکرد و بارسا با پیروزی بر گرانادا و با 91 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. رئال هم با 90 امتیاز دوم شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد