تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سن سیرو انجام شد که این دیدار در 120 دقیقه با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

ولی در ضربات پنالتی تیم رئال موفق شد تیم اتلتیکومادرید را شکست دهد..

 

 از ساعت 23:15 در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2015/16، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در نهایت بعد از تساوی 1-1 در وقت های معمول و اضافه کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

بازی با سوت آقای کلاتنبرگ در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد، و رئال مادرید در تلاش برای فتح یازدهمین عنوان قهرمانی، بازی را هجومی شروع کرد. دقیقه '6 گرت بیل با چند استارت بلند و عالی از سمت چپ چند بازیکن اتلتیکو را جا گذاشت که در گوشه محوطه با خطا مواجه شد؛ خود او پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه اش را به سمت دروازه زد که کاسمیرو در دهانه دروازه روی توپ اثر گذاشت اما اوبلاک با یک فوق واکنش مانع از باز شدن دروازه اش شد. در دقیقه '11 کارواخال با تکل بد روی پای گریزمان در میانه میدان، اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

در دقیقه '15 رئال مادرید قفل دروازه را باز کرد و پیش افتاد و به خواسته خود که به ثمر رساندن گل نخست بود رسید؛ ارسال ضربه ایستگاهی کروس از سمت چپ، در میانه راه با ضربه سر بیل همراه شد و در دهانه دروازه راموس با دخالت خود توپ را از میان پاهای اوبلاک به درون دروازه هدایت کرد. در ادامه بازی رئال مادرید برای دقایقی توپ و میدان را تحت کنترل خود در آورد و شاگردان سیمئونه چندان زهر دار نشان نمی دادند، تا اینکه رفته رفته شاگردان زیزو عقب نشستند و همین باعث پیش روی حریف شد که در دقیقه '35 شوت والی تماشایی گریزمان با واکنش عالی ناواس برگشت داده شد اما پیش از آن آفساید هم اعلام شده بود. در لحظات پایانی نیمه اول، لوس بلانکوس چشم به ضدحملات دوخته بود و به خوبی بازی را مدیریت کرد تا 1-0 برنده راهی رختکن شود.

با آغاز نیمه دوم، سیمئونه دست به تعویض زد و کاراسکو را به جای آگوستو به میدان فرستاد تا برای رسیدن به گل تساوی تلاش کند. اتلتیکو خیلی زود در دقیقه '47 با خطای په په روی تورس، صاحب ضربه پنالتی شد؛ گریزمان پشت توپ قرار گرفت اما با شوتی محکم توپ را به تیر افقی دروازه کوبید و فرصتی طلایی را از دست داد. دنی کارواخال در دقیقه '51 به دلیل مصدومیت و با چشمانی اشک آلود زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به دنیلو داد. ظاهراً وی یورو 2016 را نیز از دست خواهد داد.  دقیقه '54 کرنر ارسالی روخی بلانکو بعد از دخالت چند بازیکن در داخل محوطه با ضربه پای چپ ساویچ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار اتلتیکو بسیار بیشتر و شدید تر شده بود و در دقیقه '59 ارسال گریزمان از سمت چپ با ضربه چکشی پای چپ سائول به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. رئال مادرید رفته رفته بار دیگر بر بازی حاکم می شد و در دقیقه '69 روی پاس عالی مودریچ به فضای خالی سمت راست، بنزما در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را اوبلاک به خوبی برگشت داد. در دقیقه '72 کروس جای خود را به ایسکو داد. در دقیقه '77 لوکاس وازکز به جای بنزما وارد میدان شد. لحظه ای بعد رئال مادرید صاحب فرصت عالی گلزنی شد که ابتدا اوبلاک در چند قدمی ضربه رونالدو را برگشت داد و در ادامه بیل بعد از دریبل اوبلاک، ضربه اش را زد که خوانفران از روی خط دروازه توپ را برگشت داد.

در حالیکه لوس بلانکوس فرصتی طلایی را از دست داد، در دقیقه '79 روی ارسال خوانفران از سمت راست به دهانه دروازه، کاراسکو توپ را به زیر طاق دروازه زد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. بازی در ادامه نیز با حملات جسته و گریخته از سوی هر دو تیم دنبال شد اما در نهایت بعد از 3 دقیقه وقت تلف شده بازی به مانند فینال سال 2014 با همین نتیجه 1-1 به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

وقت های اضافه

در نیمه اول وقت های اضافه ابتدا اتلتیکو مادرید به فشار خود ادامه داد و با حرکات عالی کاراسکو از سمت چپ و دریبل های متوالی دنیلو در این جناح، خطرساز شد اما شاگردان زیدان هم در دفاع بی اشتباه ظاهر شده و از دروازه خود محافظت کردند. در لحظات پایانی این نیمه، لوس بلانکوس هم چند حمله از سمت چپ طراحی کرد که یکی از آنها منجر به مصدومیت گرت بیل شد اما در نهایت بدون تغییر نتیجه دو تیم راهی وقت اضافه دوم شدند.

در دقیقه '109 لوکاس هرناندز به دلیل مصدومیت فیلیپه لوئیز جای او را گرفت و تازه دومین تعویض سیمئونه انجام شد. در دقیقه '116 هم کوکه بعد از خستگی مفرط جای خود را به توماس پارتی داد تا تعویض های اتلتیکو هم تمام شود. در اواخر بازی رئال مادرید بود که شدیداً فشار می آورد و فرصت های خوبی خلق کرد اما در نهایت دفاع جانانه اتلتیکو باعث شد تا بازی این بار به ضربات پنالتی تعیین کننده و حساس کشیده شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد