تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ایتالیا و اسپانیا با نتیجه 2-0 به سود آبی پوشان به پایان رسید

 

 
 ایتالیا موفق شد با گل های پله و کیه لینی به مرحله بعد صعود کند و حریف آلمان در مرحله بعد شود.

به گزارش "تک گل"، ایتالیا و اسپانیا در جدالی حساس برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا در سنت دنیس به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این ایتالیا بود که با یک نمایش حساب شده، با دو گل به پیروزی رسید.


بر خلاف آنچه پیش بینی می شد ایتالیا بازی را بسیار سریع و تهاجمی آغاز کرد و شاگردان کونته نشان دادند بر خلاف پیش بینی ها علاقه ای به تجمع در زمین خودی و ارائه فوتبالی تدافعی ندارند.


در دقیقه 9 روی ارسال تماشایی فلورنزی موقعیت خوبی برای پله ایجاد شد اما ضربه سر زیبای مهاجم ساوتهمپتون را داوید دخیا با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.


حملات ایتالیایی ها ادامه یافت. آن ها در دقیقه 11 روی ضربه قیچی برگردان جاکرینی می توانستند دروازه اسپانیا را باز کنند اما این بار هم دخیا با کمک تیر دروازه مانع از فروپاشی دروازه اسپانیا شد. داور البته پیش از ضربه جاکرینی اعلام خطا به سود اسپانیا کرده بود.


در ادامه ایتالیایی ها همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و شاگردان دل بوسکه نمایشی ضعیفی ارائه می کردند. در دقیقه 24 پارولو می توانست با ضربه سر خود درون محوطه جریمه کار را تمام کند اما ضربه او نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.


با این حال در دقیقه 33 ایتالیا مزد برتری خود را گرفت. ضربه آزاد ادر را چسبیده به محوطه جریمه ابتدا دخیا دفع کرد اما روی یک رفت و برگشت فرصت به کیه لینی پیش تاخته رسید تا با ضربه خود در دهانه دروازه ایتالیا را پیش بیندازد.



پس از این گل نیز ایتالیایی ها دست بردار نبودند و حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه اسپانیا انجام دادند. با این حال نیمه اول با همان تک گل کیه لینی به سود ایتالیا خاتمه یافت.

 
بازی در نیمه دوم با حملات اسپانیایی ها آغاز شد و آن ها سرانجام توپ و میدان را در اختیار گرفتند. با این حال شاگردان دل بوسکه از ایجاد خطرات جدی روی دروازه بوفون عاجز بودند.

 
اسپانیایی ها در 10 دقیقه نخست روی چند ضربه ایستگاهی خطرات نصفه و نیمه ای ایجاد کردند اما حملاتشان سرانجامی نداشت.

 
در دقیقه 56 ایتالیا روی یک ضد حمله توسط ادر می توانست کار را تمام کند اما مهاجم اینتر در مصافی تک به تک با دخیا نتوانست توپ را وارد دروازه کند و دخیا ناجی دروازه اسپانیا شد.


در دقیقه 62 ایتالیایی ها بار دیگر روی یک ضد حمله می توانستند دروازه اسپانیا را باز کنند اما پاس جاکرینی درون محوطه جریمه به پله نرسید.

 
در دقیقه 70 آدوریز می توانست با ضربه سر خود دروازه ایتالیا را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 
در ادامه ایتالیایی ها همچنان در دفاع متمرکز بودند و اجازه خود نمایی به مهاجمان اسپانیا را نمی دادند. در آخرین دقایق بازی و در دقیقه 88 جرارد پیکه جلو کشیده می توانست در مصافی تک به تک دروازه ایتالیا را باز کند اما بوفون با مهار استثنایی خود ناجی دروازه شد.

روی یک ضد حمله و در دقیقه 92 پاس زیبای دارمیان را پله در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا کار اسپانیا تمام شود و ایتالیا با پیروزی 2-0 راهی مرحله یک چهارم پایانی شود.




اسپانیا: دخیا، خوان فران، راموس، پیکه، آلبا، فابرگاس، بوسکتس، اینیستا، سیلوا، موراتا، نولیتو

سرمربی: دل بوسکه

 

ایتالیا: بوفون، دی شیلیو، کیه لینی، بونوچی، بارزالی، فلورنزی، ده روسی، پارولو، جاکرینی، ادر، پله

سرمربی: آنتونیو کنته

 

گل :

١-٠(ایتالیا-کیه لینی): شوت از راه دور ادر را دخیا ناقص دفع کرد تا به طور اتفاقی توپ به کیه لینی برسد و دروازه اسپانیا را با یک بغل پا باز کند.

٢-٠(ایتالیا- پله): پاس زیبای اینسینیه و سپس دارمیان به پله رسید و او توانست با یک ضربه دقیق دروازه دخیا را بازهم باز کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد