تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ موفق شد با نتیجه 3-1 سلتیک را شکست بدهد.


در این دیدار شاگردان لوئیس انریکه در همان نیمه اول 3 بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت توانستند با همین سه گل، به برتری دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، خطر چندانی روی دروازه ایجاد نشد اما در دقیقه 11، این آردا توران بود که گل اول بازی را برای آبی و اناری ها به ثمر رساند.
نفوذ خوب الکس ویدال و پاس رو به عقب او برای آردا توران، با ضربه دیدنی این ستاره ترک، به گل اول بازی تبدیل شد.

 
بعد از این گل بازیکنان سلتیک پیش کشیدند و بعد از ایجاد یکی دو موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 29 به گل تساوی رسیدند. اشتباه مارتینز در خط دفاعی بارسا، توپ را نصیب گریفیث کرد و او هم با ضربه ای دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.


اما این نتیجه هم تنها دو دقیقه پایدار بود و بارسا بار دیگر پیش افتاد. این بار اشتباه مدافعان و دروازه بان سلتیک، باعث شد تا آبی و اناری ها با ضربه آمبروز، دروازه کرگ گوردون را باز کنند.

 
برتر بارسایی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و آنها در دقیقه 41، توسط منیر الحدادی به گل سوم رسیدند. این بار روی پاس خوب لوئیس سوارز بود که منیر در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای به موقع، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری بارسا به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند اما باز هم این بارسا بود که موقعیت های گلزنی بهتری به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. تلاش بازیکنان سلتیک برای کم کردن فاصله هم بی نتیجه بود و بازی با همان نتیجه 3-1 که در نیمه اول رقم خورده بود، به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد