تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بعد از پیروزی رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اروپا بدون حضور چند بازیکن اصلی ، به نظر می رسد که زیدان اعتقادی به ریخت و پاش های مرسوم رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات ندارد و از فضای خوب رختکن تیم راضی است.



شاید بتوان مهم ترین حسن بازی های پیش فصل رئال مادرید را در ظهور استعدادهای جوان این تیم که از آکادمی این باشگاه رشد کرده اند دانست. بازیکنان زیادی در این مقطع، توانایی های خود را برای حضور در ترکیب رئال برای فصل جاری نشان دادند.

 

علیرغم قدرت مالی قابل توجه رئال مادرید در بازارهای نقل و انتقالاتی، انگار زیدان مدیران این تیم را در مورد موضع خود متقاعد کرده است.

 

چندی پیش زیدان در این خصوص گفت: "اگر رونالدو، بیل یا بنزما در دیداری غایب باشند، ما وازکز، آسنسیو، موراتا، خامس و ایسکو را در لیست خود به عنوان جایگزین داریم".

 

زیدان علاقمند به حفظ شرایط فعلی رئال مادرید است . البته درخشش آسنسیو در بازی های اخیر، ممکن است وی را مجاب به فروش یکی از ستاره های خود مثل خامس یا ایسکو بکند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد