تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های بارسلونا و بتیس در هفته اول لالیگا با نتیجه 6-2 به سود بارسا به پایان رسید.

 

  در چارچوب هفته اول لایگای اسپانیا، بارسلونا در نیوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت.ماسکرانو، اینیستا و متئو مصدومان بارسلونا بودند. بارسلونا جام فصل قبل لالیگا را پیش از بازی دریافت کرد و بازیکنان به همراه خانواده هایشان با آن عکس یادگاری گرفتند.


بارسلونا بازی را طوفانی آغاز کرد. روی حرکت مسی از سمت راست و پاس قطری اش به سمت چپ آلبا صاحب شد و با یک پاس در عرض آردا توران را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه سر ضربه دروازه بتیس را گشود.

دقایقی بعد دوباره همان مثلث شکل گرفت اما این بار توپ وارد دروازه بتیس نشد. در ادامه بازی هم بارسلونا صاحب توپ و زمین بود و مسی در راس حملات بلوگرانا بود.

دقیقه 21 روی یک ضربه آزاد زیبا، روبن کاسترو توپ را به گوشه سمت راست دروازه براوو فرستاد تا حساب کار 1 بر 1 شود.

دقیقه 27 لوییز سوارز در طی یک حرکت درون محوطه بتیس نقش بر زمین شد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. دقایق بعدی پاسی به مسی رسید و ضربه او از درون محوطه جریمه با بدشناسی به تیرک دروازه بتیس اصابت کرد.

دقیقه 37 بازهم مسی برای بارسلونا گل زد. او شوتی از فاصله 21 متری زد که به سمت چپ دروازه بتیس رفت. گل او خاطرات زیادی را برای هواداران زنده کرد چراکه مسی بار ها به این شکل برای بارسلونا گل زده است. حرکت در عرض، نشان دادن برای شوت و یک ضربه با ارتفاع کم به گوشه دروازه.

لیونل مسی

5 دقیقه بعد روی حرکت روبرتو و پاسش به دورن محوطه جریمه، لوییز سوارز گل سوم بارسلونا را نیز به ثمر رساند.

نیمه اول با همان نتیجه به پایان می رسد و هواداران یک بازی جذاب را دیدند مخصوصا از سوی بارسلونا. در نیمه اول بارسلونا 10 موقعیت گل داشت و بتیس 3 موقعیت. مالکیت نیز 69 به 31 به نفع بارسلونا بود.

به مانند نیمه اول آردا توران نیمه دوم را هم با گل آغاز کرد اما داور به علت خطا گل را مردود اعلام کرد. نیمه دوم هم با برتری قاطع بارسلونا دنبال شد.

گل چهارم بارسلونا روی یک حرکت تیمی زیبا به ثمر رسید و در راس آن بازهم مسی حضور داشت. روی پاس کاری توران و مسی باهم، لئو مسی درون محوطه صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض، گل خالی را روبروی سوارز قرارداد و او گل زد.

درست 1 دقیقه بعد بازهم مسی گل زد. او پشت محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی توپ را به گوشه دروازه بتیس فرستاد.

دقیقه 82 لوییز سوارز هنر خود در ضربات آزاد را هم نشان داد. او از حدود 25 متری یک کاشته فوق العاده زد و حساب کار را 6 بر 1 کرد.

لوییز سوارز

دو دقیقه بعد بازیکن بتیس، روبن کاسترو از یک ریباند توپ استفاده کرد و گل دوم بتیس را به ثمر رساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد