تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 سلتاویگو را از پیش رو بردارد.



به گزارش "تک گل"، در شبی که زین الدین زیدان بار دیگر کریس رونالدو و کریم بنزما را در اختیار نداشت، کهکشانی ها با گلزنی آلوارو موراتا و تونی کروس به پیروزی رسیدند.

 

بازی با برتری رئالی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم بیشتر در میانه زمین توپ را به گردش در می آوردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.


در ادامه برتری رئالی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه سلتاویگو ایجاد نشد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 
نیمه دوم را سلتا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه رئال ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.


بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی نیمه دوم، رئال بازی را در دست گرفت و سرانجام در دقیقه 60 به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه سلتا، مارکو آسنسیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آلوارز برگشت داد ولی ضربه بعدی را آلوارو موراتا با شوتی غیرقابل مهار به گوشه دروازه فرستاد.



حملات رئال ادامه پیدا کرد و تنها 4 دقیقه بعد، روی یک پاس در عمق عالی از کروس، موراتا می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه زمینی او، به تیر دروازه سلتا برخورد کرد.

 

در حالی که رئالی ها سخت به دنبال رسیدن به گل بعدی بودند، این سلتا بود که در دقیقه 67 کار را به تساوی کشید. پاس گیدتی به اوریانا در پشت محوطه جریمه، با ضربه تماشایی این بازیکن، کاسیا را مغلوب کرد و کار را به تساوی کشاند.


بعد از این گل بار دیگر رئالی ها توپ و میدان را در دست گرفتند و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 81 توانستند به گل دوم برسند. فرصت طلبی خامس و پاس نهایی لوکاس واسکس، تونی کروس را صاحب موقعیت کرد و در نهایت ضربه بغل پای این ستاره آلمانی، با برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل شد.


در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد