تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بارسا موفق شد با نتیجه 1-0 در خانه بیلبائو به پیروزی برسد.

 از هفته دوم رقابت های لالیگا و از ساعت 22:45 دقیقه در استادیوم سن مامس، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا به مصاف هم رفتند.


بازی را با سوت داور، متئو لاهوز بازیکنان بارسلونا شروع کردند. بارسلونا می توانست توسط دنیس سوارز خیلی زود به گل برسد اما ضربه پایانی این بازیکن از بالای دروازه بیلبائو راهی خارج شد. پاس رو به عقب اومتیتی به تراشتگن با اشتباه سنگربان آلمانی همراه شد که ضربه بنات اچه بریا را خود تراشتگن با سیوی که داشت مانع از باز شدن دروازه بارسلونا با اشتباه خودش شد.

در بیست و یکمین دقیقه مسابقه، روی ضد حمله ای که از میانه های زمین بازیکنان بارسلونا روی پاسکاری هایشان ترتیب دادند، توپ از لوئیس سوارز به آردا توران در سمت چپ رسید که ارسال زیبا و هوشمندانه این هافبک ترکیه ای را ایوان راکیتیچ در دهانه دروازه با ضربه سر به گل اول بازی به سود بنفش پوشان بارسلونا تبدیل کرد.


بعد از این گل بازی تا حدودی آرام تر شد. بازیکنان بارسلونا در یک سوم دفاعی خود توپ را به گردش در می آوردند و بازیکنان بیلبائو با نفرات زیاد از جلو پرس می کردند. در جدی ترین موقعیت های روی دو دروازه، دو سه بار بازیکنان اتلتیک بیلبائو با شوت های پشت محوطه شان تراشتگن را وادار به واکنس کردند و در سوی مقابل آردا توران نتوانست پاس عمقی که لئو مسی برایش محیا کرده بود را وارد دروازه کند. بازی پر تنش دو تیم در نیمه اول که 3 کارت زرد لاهوز به بارسایی ها و 1 کارت زرد به بازیکن بیلبائو نشان داد با همان 1 گل به سود کاتالان ها به اتمام رسید.

در نیمه دوم بارسا می توانست توسط مسی و خلاقیت او صاحب گل دوم شود که بغل پای فوق ستاره آرژانتینی از کنار دروازه ایرایزوز به اوت رفت. جدی ترین موقعیت بازی در نیمه دوم را باز هم مسی به هدر داد. پیش از دقیقه 70 و روی ضد حمله ای که آردا به سوارز و سوارز به مسی توپ را سپرد، در نزدیکی های دروازه بیلبائو ضربه مسی با اختلاف به بیرون رفت.


دقیقه 80 سردرگمی لوئیس سوارز بود که این بار اجازه نداد بیلبائو گل دوم را از بارسلونا پذیرا باشد. چیزی نمانده بود که در دقیقه 85 بازی با ضربه ایستگاهی بنات همه چیز برابر شود که شلیک وی با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در واپسین دقایق و در حالی که بارسا میتوانست نتیجه رو 2-0 کند پاس مسی در مقابل دروازه بدون دروازه بان به سوارز رسید که وی قدر موقعیت را ندانست و با ضربه ای بی دقت که توپش به پای مدافع حریف روی خط برخورد کرد در گلزنی ناکام ماند. در نهایت بازی در 90 دقیقه با همان تک گل ایوان راکیتیچ به نفع بارسلونا به پایان رسید تا بلوگرانا با شش امتیاز از دو دیدار جز تیم های صدرنشین لالیگای این فصل باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد