تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 2-1 مغلوب تیم تازه لالیگایی آلاوز شد.

 

 بارسلونا در هفته سوم لالیگا، در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 مغلوب آلاوس شد.

به گزارش "تک گل"، آبی و اناری ها در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند اما تنها یک بار توانستند کار را به تساوی بکشند و به این ترتیب، اولین شکست فصل آنها در لالیگا رقم خورد.

 
همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا در مالکیت توپ آغاز شد اما دفاع فشرده و پرتعداد بازیکنان آلاوس، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.


تلاش بارسا ادامه داشت اما مهاجمان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 37، تیم میهمان برخلاف جریان بازی به گل رسید. ارسال عالی فرنسیسکو فمینا به دهانه دروازه بارسا، با ضربه دیورسون به گل اول بازی تبدیل شد.

 
تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی در همان نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.


بارسا نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ژرمی متیو توانست با ضربه سر، حساب کار را 1-1 کند.


بعد از این گل هم حملات بارسا برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت اما این آلاوس بود که در دقیقه 64 به گل دوم رسید. روی اشتباه ماسکرانو و الکس ویدال، ایبای گومس صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق که به نوک انگشت های سیله‌سن هم برخورد کرد، توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد.


شاگردان لوئیس انریکه که بار دیگر عقب افتاده بودند، بر شدت حملات شان اضافه کردند. انریکه هم با فرستادن اینیستا و لوئیس سوارز به میدان، تلاش کرد قدرت هجومی تیمش را بیشتر کند.


البته بارسا چند بار تا آستانه رسیدن به گل تساوی پیش رفت اما هیچ یک از موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد و آلاوس توانست در نوکمپ به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد