تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال مادرید موفق شد با ارائه نمایشی برتر، با 5 گل از سد اوساسونا عبور کند.



به گزارش "تک گل"، بازی با برتری محسوس شاگردان زیدان آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی روی همکاری گرت بیل و رونالدو و پاس تماشایی ستاره ولزی، توسط کریس رونالدو در دقیقه 6 به گل رسید. رونالدو با این گل، بازگشتش به میدان را بعد از مدت ها جشن گرفت.

 
بازی با برتری شاگردان زیدان ادامه یافت و مالکیت توپ و میدان به طور کامل در اختیار رئال مادرید بود. بازی هجومی رئال در همان نیمه اول جواب داد و این تیم موفق شد 2 بار دیگر در 5 دقیقه انتهایی این نیمه دروازه اوساسونا را باز کند.


ابتدا و روی پاس چیپ و دیدنی رونالدو و عدم استفاده موراتا از موقعیت، در برگشت توپ به دنیلو رسید تا این مدافع نیز با ضربه ای زمینی و زیبا اختلاف را دو برابر کند.


دو دقیقه بعد، سرخیو راموس با پروازی تماشایی روی یک ضربه کرنر گل سوم کهکشانی ها را نیز به ثمر رساند تا این تیم با برتری 3 گله به رختکن برود. فلانو و گارسیا در تیم اوساسونا در دقایق 17 و 32 از داور کارت زرد گرفتند.

نیمه دوم نیز با احاطه کامل رئال آغاز شد و متئو کواچیچ در دقیقه 50 یک موقعیت تک به تک را از دست داد. در دقیقه 53، کودرو در تیم اوساسونا جای خود را به رومرو داد.

 

دقایقی بعد، په په، دیگر مدافع میانی رئال توانست با ضربه سری زیبا و البته اشتباه سنگربان حریف، چهارمین گل رئال را وارد دروازه حریف کند. در دقیقه 61 امانوئل ریوی ریرا جای خود را آوریل ریرا داد.


در دقیقه 64، موراتا می توانست رئال را به گل پنجم برساند که از موقعیت خوبی که روی پاس دنیلو ایجاد شد استفاده نکرد.

 

لحظاتی بعد و در دقیقه 62، روی همکاری بازیکنان رئال، لوکا موردیچ با ضربه ای دقیق گل پنجم این تیم را وارد دروازه حریف کرد. لحظاتی بعد، موردیچ جای خود را به آسنسیو جوان داد. در دقیقه 64، اوریل ریرا بازیکن تازه به میدان آمده اوساسونا روی یک همکاری خوب  ضربه سر دقیق، یکی از گلهای خرده اوساسونا را جبران کرد.



طبق قرار قبلی و علیرغم انکار کردن زیدان، کریس رونالدو در دقیقه 66 جای خود را به بنزما داد. در دقیقه 70 دنیلو نیز با کارت زرد داور جریمه شد و در دقیقه 74، گرت بیل جای خود را وازکز داد. ضربه زیبای کریم بنزما در دقیقه 75، به تیر دروازه اوساسونا برخورد کرد تا این مهاجم فرانسوی در گلزنی ناکام باشد.

 

در دقیقه 79، باز هم اوساسونا  با ضربه سر داوید گارسیا و البته اشتباه کاسیا گل زد تا اختلاف به سه گل برسد. در دقایق پایانی ، بنزما باز هم دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا بازی با همان برتری 2-5 رئال مادرید به پایان برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد