تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دقایقی پس از اتمام دیدار رئال مادرید و اوساسونا، رونالدو در گفتگو با خبرنگاران، پاسخ مصاحبه چند روز پیش ژاوی هرناندز را داد.



به گزارش "تک گل"، ژاوی در مصاحبه با کادنا سر به تمجید از مسی پرداخته و گفته بود که رونالدو فاصله زیادی با فوق ستاره آرژانتینی بارسا دارد. رونالدو نیز در پاسخ، حضور ژاوی در لیگ قطر را به سخره گرفته و گفت که ژاوی که توپ طلایی در کارنامه اش ندارد، بهتر است در مورد او که سه توپ طلا دارد صحبت نکند.

 
خواکین هرناندز، پدر ژاوی در مصاحبه با راک 1 در مورد حرف های رونالدو گفت:" بعد از بازی بارسلونا و آلاوس، گزارش بازی را دیدم و سپس مصاحبه رونالدو را. کوچکترین اهمیتی نه من و نه پسرم به حرف های رونالدو نمی دهیم و معتقدم ژاوی جواب او را نخواهد داد.

پسرم تجربه بالایی دارد و می داند در این موقعیت ها چگونه رفتار کند. من هم در مقامی نیستم که بخواهم در این زمینه دخالت کنم. هر دو فوتبالیست هستند و آزادند در هر زمینه ای که می خواهند اظهارنظر کنند و این مساله قابل احترام است. وارد این قضایا نخواهم شد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد