تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئالی ها در خانه خود مقابل تیم نه چندان مطرح ایبار ، با نتیجه 1-1 متوقف شدند.




رئال مادرید در شرایطی به مصاف ایبار می رفت که بعد از کسب چند نتیجه نه چندان خوب، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت. اما این ایبار بود که در دقیقه 6 به گل رسید. ارسال بازیکنان این تیم از سمت راست با ضربه سر محکم فران ریکو همراه بود که توپ بعد از برخورد با دست کیلور ناواس وارد دروازه رئال شد تا بر برنابئو در بهت فرو برود.



بعد از گل، کهکشانی ها سراپا حمله شدند و بعد از ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، بالاخره در دقیقه 17 و روی ارسال کریس رونالدو، گرت بیل در موقعیتی بسیار خوب با ضربه سر چکشی بازی را به تساوی کشاند.

 
رئال مادرید باز هم حملات خود را ادامه داد و نفوذ دنیلو از سمت چپ در دهانه دروازه به بنزما رسید که این موقعیت راه به جایی نبرد. در اواخر نیمه اول هم ارسال زیبای بیل از راست با ضربه سر رونالدو همراه بود که این موقعیت هم تبدیل گل نشد و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.


نیمه دوم، باز هم ایبار بازی را بهتر آغاز کرد و نفوذ ریکو از سمت راست و ضربه زمینی او، در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت. رئال مادرید در دقیقه 54 به روی ریباند و ضربه موراتا به گل رسید اما توسط کمک داور آفساید اعلام شد. یک دقیقه بعد، موراتا در موقعیت تک به تک، دروازه بان را جا گذاشت و نقش بر زمین شد اما داور حرکت او را تمارض تشخیص داد و مهاجم جوان اسانیایی اخطار گرفت. در دقیقه 60، ضربه سر محکم گرت بیل به تیر دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران مادرید بلند شود. ده دقیقه بعد، رونالدو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد اما هر چه قدر تلاش کرد، موفق به زدن ضربه سر دقیق نشد.

 

در دقایق بعد، رئال مادرید حاکم مطلق توپ و میدان بود اما هرگز موفق به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه ایبار نشد. در دقیقه 85 و روی ارسال یک ضربه کرنر، مدافع ایبار در حال باز کردن دروازه خودی بود که سنگربان ایبار مانع آن شد. در نهایت رئال مادرید نتوانست دروازه ایبار را باز کند و بازی با همان نتیجه تساوی به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد