تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا در خانه سویا با نتیجه 2-1 این تیم را شکست داد.

 

 

به گزارش "تک گل"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه دو بار توسط لیونل مسی و لوئیس سوارز به گل رسیدند و توانستند سه امتیاز این دیدار را نصیب خوب کنند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از دو تیم نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

در ادامه سویا بازی را در دست گرفت حملات خطرناک تری روی دروازه بارسا داشت تا اینکه در دقیقه 15 به گل رسید. پاس اشتباه نیمار برای سوارز، یک ضدحمله خطرناک را برای میزبان رقم زد و در نهایت ویتولو روی پاس پابلو سارابیا، با شوتی غیرقابل مهار، تراشتگن را مغلوب کرد.

پس از این گل بازی متعادل تر شد و رفته رفته بارسایی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند. در مقابل بازیکنان میزبان هم از فرصتی برای به خطر انداختن دروازه حریف بهره می گرفتند.

 
سرانجام این بارسا بود که در دقیقه 43، به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس نیمار در موقعیت مناسب به مسی رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در دقایق پایانی اتفاق خاص دیگری رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.


نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم حملات موثرتری روی دروازه میزبان داشتند اما حضور به موقع مدافعان حریف، مانع از رسیدن آنها به گل می شد تا اینکه در دقیقه 61، روی یک اشتباه در میانه زمین، بارسا به گل دوم رسید.

 

اشتباه هافبک سویا در زمین خودی، یک حمله خطرناک را برای بارسا رقم زد و در نهایت سوارز، روی پاس عالی مسی، با ضربه ای به موقع کار را تمام کرد.



بعد از این گل باز هم این بارسا بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه سویا ایجاد کرد و در نوبت، سوارز می توانست گل سوم آبی و اناری ها را به ثمر برساند اما بی دقتی و درخشش سرخیو ریکو، مانع از باز شدن دروازه سویا شد.

 

در دقایق پایانی بازی متعادل تر شد و بازیکنان سویا هم که به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، حملات خطرناکی روی دروازه بارسا داشتند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و بازی با برتری 2-1 بارسا به پیروزی رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد