تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیمهای بارسا و رئال با تساوی 1-1 به پایان رسید

 بازی زیر فشار سنگین هواداران بارسلونا ؛آغاز شد. آن ها به شدت در حال تشویق تیمشان بودند. مشکلات گومز از همان دقیقه 3 آغاز شد. روی حرکت وازکز از سمت چپ خط دفاعی بارسلونا، او پس از برخوردی با ماسکرانو درون محوطه نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.بازی در دقایق ابتدایی با برتری بارسا در جریان بود و پاس کاری های کوتاه و بلند بارسایی ها آغاز شده بود.

دقیقه 11 اولین موقعیت جدی بازی شکل گرفت. حرکت خوب نیمار و سانترش سبب موقعیت شد. توپ اما از همه گذشت و در تیر دوتر سرخیو روبرتو روی آن اثر گذاشت و توپ پس از ان به دستان راموس خورد اما دستان راموس به کتفش چسبیده بود. صدای اعتراض هواداران بعد از به هوا برخاست. بعد از این کار برای گومز کمی سخت شد.

دقیقه 17 به خاطر خطای مودریچ روی مسی، بارسا از 25 یاردی صاحب یک ضربه آزاد شد. مسی پشت توپ ایستاد. ضربه اش از دیوار دفاعی عبور کرد اما ناواس هوشیار بود و با حرکتی به موقع راحت توپ را سیو کرد. دقیقه 22 بازهم روی حرکت نیمار میزبان صاحب موقعیت شد. سانتر نیمار به سوارز رسید، سوارز با یک نیم چرخش ضربه اش را با پای چپ زد اما سرخیو راموس با خوبی جلوی توپ ایستاد.

1 دقیقه بعد نوبت حرکت وازکز بود. او از سمت چپ توپ را سانتر کرد اما سانتر کمی بلند بود و بنزما به سختی روی توپ اثر گذاشت اما خطری دروازه تراشتگن آلمانی را تهدید نکرد. دقیقه 29 اتفاقی رخ داد که نشان می داد امکان در رفتن بازی از دست گومز وجود دارد. ابتدا وازکز، برخوردی با نیمار داشت اما داور خطا نگرفت و نیمار عصبانی شد و ثانیه هایی بعد وازکز را زد و داور به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 37 نوبت رونالدو بود. حرکت او از سمت راتس خط دفاعی بارسلونا آغاز شد. پا به توپ به دورن محوطه جریمه رفت و ضربه تقریبا از زاویه ای بسته شد که تراشتگن توپ را به کف دست روانه کرنر کرد.

دقیقه 41 مشکوک ترین و بحت برانگیز ترین صحنه بازی در نیمه اول شکل گرفت. جوردی البا توپ را ارسال کرد اما توپ در میانه راه به دست کارواخال خورد. در تصاویر دست کارواخال باز بود اما نظر داور خطا نبود. اعتراض هواداران و بازیکنان بارسا ادامه پیدا کرد. به نظر هر دو تیم از داوری راضی نیستند. انریکه نیز با حرکاتش کنار زمین این را بیان می کرد. در دقایق آخر نیمه اول روی حرکت سریع بنزما و سانترش نزدیک بود پیکه توپ را وارد دروازه خودشان کند اما توپ به کرنر رفت. در ادامه هم واران روی ضربه کرنر ارسالی اثر گذاشت اما تراشتگن راحت توپ را در اختیار گرفت.

بازی در نیمه دوم در حالی آغاز شد که به نظر می رسید بارسا قصد حمله شدید تر دارد. دقایقی بعد از سوت آغاز بازی رونالدو گوشه محوطه استپ سینه کرد و ضربه بدی به توپ زد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 53 بارسلونا به گل رسید. روی خطایی که واران در گوشه بیرونی محوطه جریمه روی نیمار انجام داد بارسا صاحب ضربه آزاد شد. نیمار خودش توپ را به زیبایی به دورن شش قدم ریخت و سوارز زودتر از واران ضربه سرش را به مرکز دروازه زد و کاری هم از دست ناواس بر نیامد.

بعد از گل کیلور ناواس از عصبانیت توپ را به زمین کوبید. انریکه به سراغ دستیارش رفت و مطالبی را یادداشت کرد  زیدان برای روحیه دادن به تیمش دست می زد.

 بعد از گل انریکه بلافاصله اینیستا را به جای راکیتیچ که خوب کار نکرده بود وارد زمین کرد. به نظر بعد از دریافت گل رئالی ها مدتی در شوک بودند و نظم خودشان را از دست دادند. بارسا هایی چندین بار به سمت دروازه مادریدی ها یورش بردند و خطرات جدی را ایجاد کردند. اولین موقعیت بعد از آن توسط سوارز ایجاد شد اما ناواس به خوبی از دروازه خارج شد. دومین موقعیت جدی روی پاس استادانه اینیستا به دست آمد. پاس در عمق او مسی را تک به تک کرد اما مسی فرصتی را از دست داد که دقیقه 89 حصرتش را خورد.

پس از آن رئال بازی را به دست گرفت. رئال گل می خواست. به شدت حمله کرد. چند موقعیت ایده آل هم به دست آورد. بازی در لحظات آخر جوی ملتهب داشت و برخوردها شدید شده بود. چند بازیکن بارسا کارت زرد گرفتند.  دقیقه 89 راموس روی سانتر عالی کارواخال ضربه سر زد اما توپ به دورن گل نرفت. 1 دقیقه بعد بازهم روی یک سانتر رونالدو روی تیر دورتر صاحب یک موقعیت شد اما ضربه سر او پس از برخورد به آلبا به بیرون رفت.

دقیقه 90 اما راموس ناجی شد. سانتر دیدنی مودریچ از فاصله ای حدودا 30 یاردی سانتر کرد و راموس که همیشه ناجی رئال بوده است با یک ضربه سر که راهی جز تسلیم شدن مقابلش نبود، دروازه را گشود.

در ثانیه های آخر هم پیکه یک فرصت ایده ال را درون محوطه از دست داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد