تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال مادرید در غیاب ستارگان خود ، با نتیجه 3-2 مقابل لاکرونیا به برتری رسید.

 

  بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد. در دقیقه 6 ضربه پای چپ آسنسیو از گوشه محوطه جریمه دفع شد و در دقیقه 7 نیز شوت تونی کروس از خارج از محوطه جریمه دفع شد.

در دقیقه 13 ایسکو از خارج از محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 رئال مادرید صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه لاکرونیا شد. سرخیو راموس در غیبت رونالدو پشت تو ایستاد و ضربه او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 28 آلبنتوسا برای لاکرونیا توپ را روی دروازه ارسال کرد. ضربه خطرناک بورگس از کنار دروازه رئال مادرید با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 35 لاکرونیا صاحب یک ضربه آزاد شد. امره چولاک توپ را روی دروازه ارسال کرد. ضربه بورگس از مرکز محوطه جریمه بسیار خطرناک بود و به تیر عمودی دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

دقیقه 37 کاسمیرو با پاس آسنسیو پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 41 با پاس دنیلو، هامس در مرکز محوطه جریمه صاحب موقعیت شد. ضربه پای چپ او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی با نتیجه 0-0 در نیمه اول به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم نیز با برتری میزبان آغاز شد و رئال مادرید توانست زود به گل برسد.

ناچو فرناندز

در دقیقه 50 ایسکو توپ را پشت محوطه جریمه لاکرونیا به موراتا رساند. مهاجم اسپانیایی جوان رئال مادرید با یک چرخش زیبا از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا دروازه را باز کرد.

در دقیقه 63 لاکرونیا بازی را به تساوی کشاند. اشتباه کاسمیرو باعث شد توپ در موقعیتی خوب نصیب بازیکنان این تیم شود. توپ در موقعیتی عالی نصیب ژوسیلو  شد و او با یک ضربه زیبا دروازه میزبان را باز کرد.

بلافاصله لاکرونیا توانست گل برتری را نیز به ثمر برساند. فلورین آندونه توپ را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد و با تعلل مدافعان ژوسیلو باز هم با ناواس تک به تک شد و با یک ضربه توانست گل دوم را به ثمر برساند.

رئال مادرید بازی را در اختیار داشت و سعی می کرد ایجاد موقعیت کند اما دفاع خوب لاکرونیا مانع می شد. بالاخره در دقیقه 83 مادریدی ها توانستند بازی را به تساوی برسانند.

شادی بازیکنان رئال مادرید از گل ماریانو دیاز

در دقیقه 83 مادریدی ها از سمت راست حرکت را آغاز کردند. وازکز توپ را روی دروازه ارسال کرد و ماریانو با ضربه ای که کتفش برخورد کرد، توانست دروازه لاکرونیا را باز کند.

در دقیقه 90+2 در وقت های تلف شده رئال مادرید به کرنر رسید. تونی کروس توپ را روی دروازه ارسال کرد و سرخیو راموس با یک ضربه سر عالی گل برتری رئال مادرید را به ثمر رساند. 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد