تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا موفق شد در خانه ، مقابل اسپانیول با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد.



به گزارش "تک گل"، در این دیدار لیونل مسی نمایش فوق العاده ای داشت و کمک کرد تا شاگردان لوئیس انریکه به یک پیروزی شیرین مقابل رقیب همشهری برسند.

 

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز کرد و مسی می توانست در دقیقه 7 روی پاس عالی لوئیس سوارز به گل برسد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

 

حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 18، سرانجام قفل دروازه اسپانیول باز شد. روی ارسال بلند اینیستا به پشت مدافعان حریف، سوارز صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافع اسپانیول تحت فشار قرار گرفته بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل تر شد اما باز هم این بارسا بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ هرچند در نهایت در نیمه اول، توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 
بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، می توانستند به گل برسند اما واکنش های خوب دیگو لوپز، دروازه اسپانیول را نجات داد.

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه دردقیقه 67، روی حرکت فوق العاده مسی، بارسا به گل دوم رسید. ستاره آرژانتینی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، با ضربه ای محکم، دیگو لوپز را به واکنش وادار کرد و توپ برگشتی را لوئیس سوارز وارد دروازه کرد.

 
هنوز بازیکنان اسپانیول از شوک این گل خارج نشده بودند که بار دیگر مسی با به هم ریختن خط دفاعی این تیم، زمینه ساز گل سوم شد. این بار هم مسی چند مدافع حریف را به زیبایی جا گذاشت و در نهایت این جوردی آلبا بود که در موقعیتی تک به تک با دیگو لوپز، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازی کمی از تب و تاب افتاد و بازیکنان میزبان با به گردش درآوردن توپ در زمین خودی، سعی در آرام کردن بازی داشتند اما اسپانیول سرانجام روی یک غافلگیری به گل رسید.

 

روی همکاری داوید لوپز و جرارد مورنو بود که لوپز با یک شوت پای چپ تماشایی، دروازه تراشتگن را باز کرد. در دقایق پایانی باز هم این بارسایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 90، بالاخره خود مسی در این دیدار موفق به گلزنی شد.



 

این بار روی همکاری با سوارز و پاس عالی او، مسی با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد. در وقت های تلف شده هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بارسا توانست با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد