تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی ایران موفق شد با پیروزی پر گل برابر قرقیزستان علاوه بر صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، مجوز حضور در جام جهانی 2016 را کسب کند.



ملی پوشان فوتسال ایران که در سه دیدار مرحله گروهی به ترتیب اردن را 6 بر صفر، چین را 7 بر صفر و عراق را 13 بر 2 شکست داده بودند امروز هم موفق شدند با پیروزی 7 بر صفر قرقیزستان را در مرحله یک چهارم نهایی شکست دهند تا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابند.

همچنین شاگردان ناظم‌الشریعه با این پیروزی توانستند یکی از سهمیه‌های آسیا در جام جهانی 2016 کلمبیا را از آن خود کنند.



ترکیب اولیه ایران:
سپهر محمدی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن زاده، قدرت بهادری و مهدی جاوید

شرح گل‌ها:

ایران 1- قرقیزستان 0(دقیقه 7: حسین طیبی): پاس خوب محمدرضا سنگ‌سفیدی به محوطه جریمه را حسین طیبی با چرخشی زیبا و ضربه پای راست به گل اول ایران تبدیل کرد.
ایران 2- قرقیزستان 0(دقیقه 8: محمد طاهری): شوت ریباند شده طیبی را محمد طاهری با حضور به موقع در محوطه جریمه وارد دروازه قرقیزستان کرد.
ایران 3- قرقیزستان 0(دقیقه 15: حسین طیبی): سومین گل ایران همانند گل اول به ثمر رسید. با پاس سنگ‌سفیدی از میانه زمین، طیبی با چرخش خوب و به موقع در پشت محوطه جریمه با شوت پای راست به کنج دروازه قرقیزستان گل سوم ایران را زد.
ایران 4- قرقیزستان 0(دقیقه 26: قدرت بهادری): قدرت بهادری بعد از دریافت پاس احمدی شوت‌زنی کرد که توپ او با عبور از بین پای دروازه‌بان قرقیزستان به گل تبدیل شد.
ایران 5- قرقیزستان 0(دقیقه 26: علی‌اصغر حسن‌زاده): حسن‌زاده بعد از دریافت پاس جاوید، با ضربه چیپ پنجمین گل ایران را به ثمر رساند.
ایران 6- قرقیزستان 0(دقیقه 29: مهران عالیقدر): پاس به عقب عالی حسن‌زاده را عالیقدر با شوت پرقدرت از پشت محوطه به گل تبدیل کرد.
ایران 7- قرقیزستان 0(دقیقه 32: حسین طیبی): پاس سنگ‌سفیدی از میانه زمین را طیبی روی خط محوطه جریمه به شکل تماشایی با پشت پا زد که توپ بعد از برخورد به تیر عمودی دروازه تبدیل به گل شد.


در حاشیه:

* به دلیل مصدومیت و غیبت محمد کشاورز در این مسابقه، بازوبند کاپیتانی به محمد طاهری داده شده است.
*مربیان تیم ملی ازبکستان که تیمشان به پیش از این مسابقه برابر عراق به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد در سالن حاضر هستند.
* بیش از 200 تماشاگر ایرانی با حضور در محل این بازی به حمایت از تیم ملی می‌پردازند.
* قرقیزستان در این مسابقه از هر سه دروازه‌بان خود استفاده کرد.
* بعد از گل هفتم ایران، مربی قرقیزستان تاکتیک پاور پلی به کار گرفت.
* در فاصله چهار دقیقه به پایان مسابقه علیرضا صمیمی جایگزین سپهر محمدی درون دروازه ایران شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد