تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن از عضويت در هيأت مديره باشگاه پرسپوليس کناره‌گيري کرد.



حميد استيلي با نوشتن نامه اي براي هواداران پرسپوليس از عضويت در هيات مديره اين باشگاه کناره گيري کرد. در متن اين نامه آمده است:

سلام بر هواداران دوست داشتني تيم پرسپوليس عزيز

دست تقدير چنين رقم خورده که بار ديگر در ميداني سخت، پا به عرصه بگذارم و اين بار روي نيمکت داغ سرمربيگري تيمي بنشينم که از سالهاي خيلي دور به کار مقدس بازيکن سازي و رويه اخلاق مداري مشهور بوده است.

براي من که پس از حضور در پرسپوليس،به دلايلي که شرحش در اين مجمل نمي گنجد، ورودي به عرصه فني نداشتم و افتخار هم نفسي با نسل ديروز و امروز پرسپوليس را با پيشنهادات اينجا و آنجا عوض نکردم،پذيرش مسوليت راه آهن کاري بس دشوار و سنگين تلقي مي شود و نيازمند تلاشي مضاعف است.

امروز قصدي بر زياده گويي ندارم و بر اين باورم نشستن بر صندلي مقدس هيات مديره باشگاه محبوب مان به عضوي محتاج است که بتواند زمان مقتضي را صرف چنين فعاليت مهمي کند و لذا در اين مقطع زماني،ناگزير به انتخاب بودم و البته انتخابي که لطمه اي بر پرسپوليس وارد نکند.

بنابراين با هماهنگي هاي صورت گرفته با وزارت ورزش و هيات مديره،از حضور در جمع اعضاي هيات مديره کناره گيري مي کنم و اميدوارم دوستان و ياران به عهدي که در آغاز همکاري با هوادار بستند پايبند باشند و شاهد روزهاي طلايي براي پرسپوليس در فصل جديد باشيم.

بي ترديد اين فاصله فيزيکي با محبت و همراهي هواداران متعصب پرسپوليس پر مي شود و من به عنوان يکي از همان ها،در تيم جديد گرماي حضورشان را حس مي کنم تا راه آهن به عنوان خانه دوم پرسپوليسي هاي واقعي به مسير خود ادامه دهد.

خدا کند که اين ره پر رهرو باشد.

حميد رضا استيلي

تير ماه 1393

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد