تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کریم انصاری فرد مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و سایپا از مهمترین چهره های فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران تلقی می‌ شود.





انصاری فرد که در بازی بوسنی به میدان رفت تا تجربه حضور در جام‌جهانی را نیز پیدا کند در سال های گذشته همواره در فصل نقل و انتقالات از مهمترین چهره ها بوده است. او در دو یا سه سال پیاپی هواداران پرسپولیس را در انتظار حضور خود نگه داشت و پس از حضور تقریبا موفق در پرسپولیس با حضور علی دایی در جمع قرمزها از این تیم جدا شد و به تراکتورسازی رفت.



کریم در تراکتور هم فصل موفقی را سپری کرد و حالا به عنوان آقای گل فوتبال ایران پس از حضور یک نیمه ای در بازی با بوسنی به دنبال بررسی شرایط انتقال به یک تیم اروپایی است.



این در شرایطی است که این گلزن اردبیلی علاقمندان زیادی در بین باشگاه های ایرانی دارد که به جز باشگاه تراکتورسازی، استقلال را هم باید به این جمع اضافه کرد. استقلال تیمی است که دو فصل پیش تا آستانه عقد قرارداد با کریم انصاری فرد هم رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و کریم پس از مذاکره با محمد رویانیان پرسپولیسی شد.



جالب است بدانید که امیر قلعه‌نویی علاقه بسیاری به انصاری فرد دارد و او را یکی از بهترین فوتبالیست های ایران می‌ داند و این در حالی است که پیغام و پسغام برای جذب این بازیکن به صورت رسمی آغاز شده است.



کریم انصاری فرد می‌ تواند یک خرید بزرگ برای استقلال باشد که البته در خط حمله تراکم قابل توجهی دارد. با این حال به نظر نمی‌ رسد که انصاری فرد تمایلی به بازی در جمع آبی ها داشته باشد. به جز سابقه پرسپولیسی کریم بازیکنی است که باید از مزیت سن و سال و احتمال انتقال خود به باشگاه های خارجی استفاده کند.



شاید اگر او امسال به یک تیم اروپایی نرود برای همیشه این شانس بزرگ را از دست بدهد. البته گفته می‌ شود انصاری فرد از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد اما اولویت او حضور در یک تیم خوب خارجی است. جالب است بدانید که این بازیکن حتی دوست ندارد به تیم های رده دو اروپایی برود و قصد و برنامه اش انتقال به باشگاهی است که از نظر اسم توجه همه را به خود جلب کند.


شما چه فکر می‌ کنید آیا انصاری فرد شانس انتقال به یک باشگاه خوب خارجی را دارد؟ آیا او باید به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت بدهد یا در تراکتور بماند؟ گزینه پیش روی انصاری فرد به اعتقاد شما کدام است؟ کدام تصمیم به فوتبال او کمک بیشتری خواهد کرد؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد