تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدير برنامه‌هاي سيد جلال حسيني گفت: چند بار خودم و يک بار هم سيد جلال با مديرعامل باشگاه پرسپوليس جلسه برگزار کرديم.



به گزارش تک گل، عليرضا رحيمي امروز در اظهارنظري اعلام کرد که هيچ پيش شرطي براي سيدجلال حسيني براي عقد قرارداد نگذاشته است و چندين جلسه با اين بازيکن گذاشته اما حسيني در جلسه حضور پيدا نکرده است به همين دليل با سيد جلال حسيني تماس گرفتيم تا راجع به اين موضوع صحبت کند که وي فقط در اين مورد صحبت کوتاهي انجام دهد و به فارس گفت: من نمي‌خواهم رو در روي کسي قرار بگيرم. هم من و هم مدير برنامه‌هايم که برادرم است بارها صحبت‌هاي لازم را داشته‌ايم که به همين دليل خواهش مي‌کنم حرف‌هاي مدير برنامه‌هاي من را بشنويد.

در همين مورد سيد رضا حسيني برادر سيد جلال حسيني که مدير برنامه‌هاي اين بازيکن نيز هست به فارس گفت: جناب آقاي رحيمي پيرو صحبت‌هاي شما ابتدا بايد عرض کنم هيچ شکي مبني بر زحمات شما در باشگاه پرسپوليس نيست اما با توجه به اينکه سيدجلال حسيني فصل گذشته به خاطر هواداران و باشگاه حرفي در خصوص مطالباتش نزد و بارها گفت به خاطر پرسپوليس حاضر است با تمام وجودش بازي کند اما اين انتظار مي‌رود که حداقل مشکل اين بازيکن را قبل از عقد قرارداد جديد حل کنيد.

وي افزود:‌ حداقل 50درصد از مطالبات سيدجلال حسيني مانده و حتي پيشنهادهاي خوبي هم به رحيمي داده ايم. ما به رحيمي اعلام کرديم که مي‌دانيم باشگاه دچار مشکل است اما بخشي از پول سيدجلال است که مربوط به فصل گذشته است بدهيد و مابقي آن را نگه داريد تا پس از عقد قرارداد جديد آن را پرداخت کنيد اما متأسفانه علي‌رغم اينکه مطالبات اکثر بازيکنان تا سقف زيادي پرداخت شده اما درباره سيدجلال اين کار را نکردند.

حسيني تاکيد کرد: آقاي رحيمي فقط يک جلسه شما رسماً با سيدجلال گذاشتيد اما بنده به عنوان مدير برنامه‌هاي سيد جلال به رحيمي گفت در شرايطي وارد اين جلسه خواهيم شد که شما تکليف مالياتي و پول فصل گذشته اين بازيکن را روشن کنيد سپس در خدمت شما هستيم. سيدجلال الآن هنوز هم آمادگي مذاکره با باشگاه را دارد و فعلاً خواهد داشت اما متأسفانه باشگاه شرطي براي سيدجلال گذاشته که در شأن يک بازيکن ملي‌پوش نيست. سيدجلال به هواداران گفت که با هيچ تيمي قرارداد نبسته و نياز به دروغ گفتن نداشت، مسئولان باشگاه خودشان شرط را مي‌دانند که چه بود آنها در تماسي اعلام کردند ما حاضريم براي فصل قبل مشکلات سيدجلال را حل کنيم اما اين درگروه اين است که او تکليفش را امسال با ما روشن کند که من هم به ايشان گفتم اول مطالبات و مشکلات فصل قبل سيدجلال را حل کنيد بعد ما در خدمت شما هستيم.

مدير برنامه‌هاي حسيني خاطرنشان کرد: اما وقتي ديديم از طرف باشگاه قدمي برداشته نمي‌شود تا مشکلات قبلي حل شود به نظر شما بايد چه کار کرد؟شايد باشگاه تمايلي ندارد که سيدجلال را جذب کند. من حتي اين را اعلام مي‌کنم ما اين را مي‌دانيم که شايد با مدافعان ديگر نيز صحبت کرده باشند. اشکالي ندارد اما اين را هم بايد بگويم که بهتر است با سيدجلال مديري مثل رحيمي که به ايشان اعتقاد داريم احترامات لازم گذاشته شود او اگر دلش با پرسپوليس نبود مستقيم از جام جهاني مي‌توانست برود و قراردادش را امضاء کند. من بايد اين را حتي بگويم در زماني که سيدجلال در جام جهاني بود به من گفت: مشکلاتم را با باشگاه حل کن تا با خيال راحت برگردم و کارم را دنبال کنم. من هم از برادرم وکالت رسمي گرفتم و با آمادگي کامل با مسئولان باشگاه شرکت کردم. حتي در جلسه با رحيمي هم شرکت کردم بعد از بازي با آرژانتين اين اتفاق افتاد که روز چهارشنبه بود. من به رحيمي گفتم خواهشاً مشکلات سيد جلال را حل کنيد تا ايشان با خيال راحت کارش را با پرسپوليس پيگيري کند که رحيمي هم به من گفت يکسري مشکلات داريم و دستمان خالي است. پس ما خودمان با حضور در باشگاه پيش‌قدم شديم. ما حتي دوست نداشتيم کار به اينجا کشيده شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اما با همه حرف‌ها اين اتفاق‌ها افتاده اما نکته جالب اين است که باز هم پرسپوليسي‌ها تأکيد دارند قرارداد فصل آينده تنظيم شود و بعد پرداختي‌هاي فصل گذشته به ما پرداخت خواهد شد. اين در شأن مدافع ملي‌پوش نيست که اين طور براي شرط بگذارند بنابراين ما هنوز آمادگي داريم پس از پرداخت بخشي از مطالبات فصل گذشته سيدجلال و رفع مشکل مالياتي‌اش در خدمت پرسپوليس باشيم. البته اين را هم بايد اعلام کنيم که خود آقايان هر روز قول مي‌دهند که فردا مشکلات حل مي‌شود و شايد اين کمي شبهه‌دار باشد. ما باز هم تا دو سه روز آينده صبر خواهيم کرد و با توجه به پيشنهادها اقدام مي‌کنيم. اين حرف را هم فقط براي هواداران پرسپوليس زدم که همه در جريان وضعيت سيدجلال باشند البته رحيمي هم تمام تلاش خود را براي حل مشکلات انجام داده و ايشان کوتاهي نکرده و ما خداي‌ناکرده نمي‌خواهيم ايشان را زير سؤال ببريم اما اين مسائل تا الآن اتفاق افتاده که سيدجلال هم دوست ندارد زياد درباره‌اش حرف بزند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد