تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسانه‌هاي سعودي در واکنشي عجيب به مخالفت با برگزاري ديدار دوستانه باشگاه العروبه اين کشور با استقلال و پيکان پرداختند.



ترکيه با توجه به شرايط آب و هوايي که دارد مقصد بسياري از تيم‌هاي حاشيه خليج فارس براي آمادگي پيش از فصل است. تيم‌هاي زيادي از ايران و ديگر کشورهاي حوزه خليج فارس به ترکيه مي‌روند تا تمرينات بدنسازي و آمادگي خود را در اين کشور برگزار کنند تا با آمادگي بالايي فصل را شروع کنند.

استقلال از جمله تيم‌هايي است که اردوي پيش از فصل خود را در ترکيه برگزار کرده است. قرار است دو تيم استقلال و پيکان در اردوي ترکيه ديدارهاي دوستانه‌اي را با تيم العروبه عربستان برگزار کنند که اين باعث خشم رسانه‌هاي سعودي شده است چرا که آنها دوست ندارند نمايندگان اين کشور برابر نماينده گان ايران به ميدان روند. اين خبري بود که سايت "وادي مصر" کشور مصر منتشر کرد.

اين سايت مصري درباره اين واکنش عجيب نوشت: ديدار تيم العروبه عربستان با پيکان و استقلال ايران باعث ناراحتي و خشم رسانه‌هاي سعودي شده است چرا که آنها معتقدند با توجه با اختلاف سياسي بين ايران و کشورهاي عربي بهتر است از ديدارهاي دوستانه با نمايندگان اين کشور پرهيز کرد.

يکي از کامنت‌هاي تمسخر آميزي که سعودي‌ها نسبت به اين اقدام باشگاه العروبه داشته‌اند اين بوده است: "اين تصميم باشگاه العروبه اين نگراني را به وجود مي آورد که نوبت ديدار دوستانه باشگاه هاي عربستاني با تيم هاي اسرائيلي هم فرا رسد!"

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد