تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع پرسپوليس مي‌گويد براي شروع يک فصل خوب، تيم خوبي داريم وتمرينات مناسبي را پشت سر گذاشته‌ايم، البته براي اين فصل تغييرات زيادي نداشتيم و مي‌خواهيم فصل را از ابتدا خوب شروع کنيم.



محسن بنگر: اردوي خيلي خوبي را در ترکيه بر پا کرده‌ايم. همه امکانات لازم فراهم است و حتي مي‌توانم بگويم فشار تمرينات بيشتر هم شده است. البته رفته رفته با نزديک شدن به شروع ليگ فشار کم مي‌شود تا به اميد خدا با آمادگي کامل مسابقات اين فصل را شروع کنيم.

وي درباره آسيب‌ديدگي که در تهران با آن مواجه شده بود نيز خاطر نشان کرد:مشکل خاصي پيش نيامد و خدا را شکر مصدوميت را پشت سر گذاشتم و بدون هيچ مشکلي در تمرينات حاضر هستم.

مدافع سرخپوشان درباره ارزيابي خود از شرايط تيم و آخرين وضعيت سيد جلال حسيني نيز گفت: براي اين فصل تيم خوبي داريم. با توجه به اينکه تغييرات کم بوده است، شرايط بهتري خواهيم داشت تا فصل را خوب شروع کنيم و هواداران خوشحال شوند. با سيد جلال هم مرتب در تماس هستم و دوست دارم همه بچه‌ها باشند ولي هر کس درباره آينده و زندگي خودش تصميم مي‌گيرد و من در کار او دخالت نمي‌کنم.

بنگر در پايان افزود: در اين مدت تمرينات سختي را پشت سر گذاشتيم تا براي شروع يک ليگ خوب آماده بشويم. اميدوارم هر آنچه که خير است، اتفاق بيفتد.

مهدي دغاغله مهاجم جوان تيم فوتبال پرسپوليس نيز در گفت‌گو با سايت پرسپوليس گفت: اين مصدوميت پيش از شروع فصل را به فال نيک مي‌گيرم. سال قبل در ابتداي فصل مصدوم بودم و يازده گل زدم و اميدوارم اتفاق مشابهي براي من پيش نيايد.

او افزود: مصدوميت بخشي از فوتبال است. دوست داشتم الان مشکلي نداشتم و سه برابر فشار تمرينات را تحمل مي‌کردم ولي به هر حال اين اتفاق روي داد و من آنرا به فال نيک مي‌گيرم. سال قبل در همين زمان عمل آپانديس داشتم ولي به قدري تلاش کردم که در نهايت توانستم يازده گل بزنم و به پيراهن پرسپوليس برسم. براي اين فصل هم سعي مي‌کنم بعد از بهبودي، بيشتر تلاش کنم تا براي تيم خودم مفيد باشم.

دغاغله درباه شرايطش در تيم پرسپوليس ادامه داد: همه چيز خوب است. از سوي کادر فني و همبازيانم با برخورد خوبي روبرو شدم. همه چيز متفاوت با آن چه بود که فکر مي‌کردم. در پرسپوليس همه چيز يک جور ديگر است و ما تلاش مي‌کنيم با فشاري که اين روزها تحمل مي‌کنيم، بهترين بازي‌ها را انجام بدهيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد