تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تيم پرسپوليس مي‌گويد ديگر براي تيم ملي بازي نخواهد کرد.



به گزارش تک گل، محسن بنگر درباره برگزاري اردوي تيم پرسپوليس در ترکيه اظهار کرد: خدارا شکر اردوي خوبي را پشت سر گذاشتيم. در اين اردو تمرينات بدنسازي پرفشاري را انجام داديم و در حال حاضر از نظر بدني شرايط ايده آلي داريم. ان‌شاءالله در تهران تمرينات تاکتيکي را دنبال مي‌کنيم تا بتوانيم با آمادگي کامل مسابقات ليگ را آغاز کنيم.

وي افزود: در ترکيه بازي‌هاي تدارکاتي خوبي را انجام داديم و در کل اردوي خوبي را برگزار کرديم و مطمئنا اين اردو تاثيرات مثبتي در روند آماده سازي ما خواهد داشت.

بنگردر پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده است به ايسنا گفت: در حيطه وظايف من نيست که درباره اين گونه مسائل اظهار نظر کنم اما معتقدم امسال تيم جوان و با انگيزه‌اي داريم و مطمئنا از سال گذشته بهتر عمل خواهيم کرد. هواداران منتظر باشند زيرا امسال حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

وي درباره الزام سازمان ليگ به انتشار مبلغ قرارداد بازيکنان و مربيان نيز اظهار کرد: اگر قرار است فقط قرارداد بازيکنان استقلال و پرسپوليس را منتشر کنند کار خوبي نيست زيرا بايد قرارداد همه باشگاه‌ها منتشر شود. لطفا به مردم دروغ نگوييد. ايرادي ندارد مردم بدانند کدام بازيکن بيشتر از سايرين دريافتي دارد. همانطور که يک مسئول حقوقي به باشگاه ما آوردند و تمام قرارداد‌ها را منتشر کردند به باشگاه‌هاي ديگر هم بروند و قراردادهاي آنها را هم منتشر کنند. من خواهشم اين است که با استفاده از يک فرد زبده تمام قراردادهاي همه باشگاه‌ها را منتشر کنند. البته نبايد اين موضوع را معطوف به فوتباليست‌ها کنيم. بياييد قراردادهاي ساير رشته‌هاي ورزشي مثل بسکتباليست‌ها را هم منتشر کنيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز هم به حضور در تيم ملي فکر مي‌کنيد، گفت: ديگر به تيم ملي فکر نمي‌کنم و حتي اگر دعوت هم شوم براي بازي به تيم ملي نخواهم رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد